wahlgrenis.cz



 WAHLGRENIS        

 

...veci mezi nebem a zemi...




     REGISTRACE       Přihlášení

Když jsme konfrontováni s časem (který není)


Už mnohokrát jsem tady naťukla téma, že čas jako takový neexistuje.

Vymyslel si ho člověk, aby věděl, co má kdy dělat a s kým.

Tak se stalo, že se scházíme v jednom místě a v jednu dobu...

Honíme se jen proto, abychom se do těchto domluv vešli.

Slíbíme být někomu někde, ale jsme v tu chvíli s někým jiným...

Proto ten fofr.

Někdy jsme zpomalováni "schválně".

Třeba jedeme autem, ale dostaneme se do kolony, která jen popojíždí.

Pak nastává problém, jak dostát svému slibu být s někým někde a někdy.

Člověk se stresuje, je nervózní a zlý.

Doba nás tak nastavila, je moc těžké se z toho dostat.

 

Přesto je možné přijmout sdělení a pokusit se jej pochopit...

Věřím, že každý se někdy zarazil nad časem (čísla na hodinách, to ale není čas...),

který na sebe jakoby upozornil.

Může to být pravidelné noční probouzení v jistou dobu.

První, co člověk udělá, je pohled na hodiny.

Pokud se čas opakuje, začíná se o tom více přemýšlet.

Jenže nikdo neví, co časové hlášení znamená...

 

Začala jsem tedy zkoumat význam konkrétního času, kdy jsou číslice totožné nebo sestupné, prostě kdy mluví.

Nikomu nic nevnucuji.

Berte to opět - jako u barev aut - třeba jako hru.

Otevřít oči není pevně daná povinnost.

 

 
Čas Význam

 

00:00

 

Volání z jiných sfér, informace, kterou byste se měli dozvědět,

ale asi ji ještě nejste schopni porozumět.

Přijdou další pokusy o kontakt.

 

00:01

 

Připravte se na změnu, která může ve vašem životě nastat.

Nic není neměnné, žádné jistoty neexistují.

Před vámi se objevuje nový směr, nová cesta.

 

01:00

 

Máte přejít do středu svého vnímání, o vás nyní jde.

Ostatní teď nejsou důležití.

Někde tady se stala chyba, trochu jste se ztratili.

 

01:01

 

Pohlazení ochránce, strážného anděla,

uvědomění si, že je s vámi.

Je vždy na vaší straně, je to přítel, kamarád.

01:02

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

01:10

 

Krize, kterou nyní prožíváte,

není tak hrozná, jak si myslíte.

Je to jen zkouška, zastavte se, jiste jí porozumíte.

 

01:11

 

Zbytečně vzdáváte boj, ještě není konec.

Máte spoustu sil, jen si nevěříte.

Zkuste to ještě.

 

01:22

 

To, o čem pochybujete, má smysl.

Nesnažte se vkládat příliš sami sebe do věcí,

které se stejně stanou.

01:23

Všechno se děje, jak má,

jste na správné vlně, tady a teď.

Mějte oči otevřené, tak to má být.

 

02:01

 

Připadáte si, jako byste sem nepatřili.

Všichni kolem vás mluví jinou řečí.

Bude třeba změnit váš vnitřní postoj k okolí.

 

02:02

 

Ochrana, kterou byste měli přijmout.

Duchovní rozměr kolem tady není proto, aby vám ubližoval.

Ale naopak.

02:04

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

02:20

 

Mezi vámi a partnerem je podivné prázdno.

Oba se sice díváte jedním směrem, ale to nestačí.

Občas byste měli spolu promluvit.

 

02:22

 

Pohlazení shůry, nebraňte se pořád,

zatím si ještě nepřipouštíte žádný jiný svět.

Změní se to již brzy.

 

02:34

 

Všechno se děje, jak má,

jste na správné vlně, tady a teď.

Mějte oči otevřené, tak to má být.

 

02:36

 

Vnímejte vazbu na partnera.

Jsou tady nepřehlédnutelné vaše budoucí společné projekty.

Ty potvrzují, že patříte k sobě.

 

02:46

 

Klíč k partnerství hledejte přes společné projekty.

Nedělejte v tomto směru nic násilného.

Podejte partnerovi pomocnou ruku.

 

02:55

 

Poháry lásky nejsou úplné, něco tady chybí.

Pravděpodobně se snažíte o něco, co nemůže vyjít.

Láska není soutěž ani boj.

 

03:03

 

Zpytujte svědomí nad vašimi skutky, dojde k účtování.

Je to varování,

ještě je čas zastavit se a změnit směr dráhy.

 

03:06

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

03:25

 

To, co se vás nyní dotýká, nesmíte brát jako trest.

Přestože vám není nejlépe, poděkujte a těšte se na další lekce.

 

03:33

 

Procházíte důležitou životní zkouškou, je nutná.

Nesnažte se jí vyhnout, nebo budete posunuti o stupínek níž.

 

03:44

 

Připadáte si nejspíš, jako kdybyste zabloudili.

Zůstaňte chvíli stát, zaposlouchejte se do ticha.

Sledujte, odkud fouká vítr.

 

03:56

 

Komplikace, které nyní vnímáte, nejsou komplikacemi.

Všechno je v pořádku.

Jste v důležitém okamžiku, zbývá poslední krok do cíle.

 

04:02

 

Připadáte si, jako byste sem nepatřili.

Všichni kolem vás mluví jinou řečí.

Bude třeba změnit váš vnitřní postoj k okolí.

 

04:04

 

To, co si vytváříte jako vlastní obraz, není správné.

Revize, zbavit se špatných návyků.

Jinak dojde z osudové ráně. 

 

04:08

 

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

04:44

 

Informace z minulosti.

Pohlazení shůry, souznění s vyššími silami.

Přijde ocenění, žádný strach.

 

04:56

 

Všechno se děje, jak má,

jste na správné vlně, tady a teď.

Mějte oči otevřené, tak to má být.

 

05:05

 

Příliš se vzdalujete životu, stáváte se součástí technického světa.

Zbrzděte. Čas není.

Je to vážné varování před blížící se nemocí.

05:10

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

05:55

 

Jste příliš na zemi, budete svědky události,

která vás z této iluze vyvede.

Příliš se nedivte.

 

06:03

 

Připadáte si, jako byste sem nepatřili.

Všichni kolem vás mluví jinou řečí.

Bude třeba změnit váš vnitřní postoj k okolí.

 

06:06

 

Ve vztahových věcech je problém,

neberte druhého jako majetek.

Každý potřebuje svobodu, což se týká nejen partnerů, ale i dětí.

 

06:09

 

Nemáte se pořád jen ohlížet do minulosti.

Tam na vás nic nového nečeká.

Nastartujte se, vaše cesta vede dál.

06:12

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

06:16

 

Pozor, něco zásadního ve vašem životě se němí. 

Stereotypy padají, připravte se na změnu. 

Nebude z nejpříjemnějších, ale je nutná pro další posun.

 

06:36

 

Uvědomujete si vazbu mezi vámi a partnerem. 

Není o čem pochybovat, nehledejte zde žádné problémy. 

Společná budoucnost, společné projekty.

 

06:59

 

Před vámi se otevírají nové možnosti.

Můžete být až oslněni, hlavně žádný strach.

Už by mělo být dobře.

 

07:07

 

Partner není upřímný, hraje si, má více tváří, opatrně s ním.

Zrada ve vzduchu.

Krok proti proudu, nemůže to vyjít.

07:14

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

07:37

 

Připadáte si, jako byste do tohoto světa nepatřili.

Události, které se staly, vás zbytečně zastavují.

Jste tady dobře, vaše cesta pokračuje.

 

08:04

 

Připadáte si, jako byste sem nepatřili.

Všichni kolem vás mluví jinou řečí.

Bude třeba změnit váš vnitřní postoj k okolí.

 

08:08

 

Pohlazení shůry, souznění s vyššími silami,

co se má dnes stát, podaří se.

Přijde ocenění, žádný strach.

 

08:16

 

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

09:09

 

Nezapomínejte na období, kdy jsme byli dětmi.

Tam je totiž největší tajemství,

stát se dospělým je jako zatáhnout navždy černou oponu.

09:11

Důraz na pracovní aktivity člověka, na to, co je důležité.

Nerozptylovat se zbytečnostmi, nenechat se zdržovat.

Je to posun dál, dopředu. Začíná se dařit.

09:18

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

10:00

 

Měli byste už otevřít své srdce lásce.

Je ve vás nějaký problém, proto nemůže jít dál.

 

10:01

 

Všechno důležité je zapsáno jinde, než myslíte.

Mějte srdce otevřená, cesta z toho pralesa se vám brzy ukáže.

 

10:05

 

Připadáte si, jako byste sem nepatřili.

Všichni kolem vás mluví jinou řečí.

Bude třeba změnit váš vnitřní postoj k okolí.

 

10:10

 

Příjemné události, vyjasnění problémů,

odstranění překážek z cesty,

strach není na místě, posun do budoucnosti, pochopení.

10:20

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

11:01

 

Nechtějte posouvat čas.

Všechno bude tak, jak má být.

Zpráva, kterou už delší dobu očekáváte, přijde.

 

11:11

 

Ideální směr, po kterém jdeme,

všechno je v nejlepším pořádku,

mějme otevřené oči, přichází láska, cit, srdce.

11:21

Varování, aby člověk neuhnul od své cesty,

nevzdálil se od svého obrazu, na kterém pracuje.

Vrať se, kam patříš, dělej, co dělat máš, mysli, jak máš myslet.

11:22

To, pro se v tuto chvíli rozhodujete, není správné.

Zvažte, jestli tudy opravdu musíte jít.

Brzy byste byli hodně zklamaní.

11:33

Dostali jste se do podivného víru,

všechno se točí, ale nějak jinak, proti vám

Pokuste se vystoupit na břeh, dokud je čas.

11:44

Máte-li pocit, že se něco nevyvíjí, jak byste chtěli,

nedělejte hned závěry

Všechno má svůj čas, dočkáte se.

11:55

Neotáčejte se do minulosti, tam je skončený příběh.
Konečně jste se vydali na lepší cestu, tohle je správný směr.
I druzí vám dají najevo, že právě sem patříte. .

 

12:06

 

Připadáte si, jako byste sem nepatřili.

Všichni kolem vás mluví jinou řečí.

Bude třeba změnit váš vnitřní postoj k okolí.

 

12:12

 

Informace z minulosti,

potřebujete dostat impuls, abyste pochopili cestu.

Žijete příliš materiálně, prací, je nutný obrat.

12:21

Připadáte si jako cizinec mezi vašimi blízkými, nerozumíte jim.

Nemáte to nyní nejjednodušší.

Je třeba začít uvažovat jinak a jednat jinak.

12:22

Krizi ve vztahu byste chtěli řešit, ale nemáte na to.

Nechte vše plynout.

Partnera vidíte nereálně, jako v pokřiveném zrcadle.

12:24

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

12:34

 

Všechno se děje, jak má,

jste na správné vlně, tady a teď.

Mějte oči otevřené, tak to má být.

 

13:13

 

Dochází k urychlení vývoje,

konec stagnace, jízda z kopce.

Odměna, potlesk, pochopení tam, kde vás dlouho nechápali.

13:21

Jste v podivném bodu obratu.

Váš postup dál v tuto chvíli není možný.

Ještě potřebujete něco důležitého pochopit.

13:23

Všechno, co se vám nyní děje, je pod vyšší ochranou.

Není nutné, abyste úplně všemu rozuměli.

Naopak, pokuste se více "přemýšlet" srdcem.

13:26

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

13:31

Jste kontaktováni bytostmi z jiného světa,

ale nepřikládáte tomu význam.

Měli byste už začít uvažovat jinak.

13:33

Příliš se vzdalujete dětskému světu.

Je to varování:

Vraťte se, dokud je čas.

 

14:07

 

Připadáte si, jako byste sem nepatřili.

Všichni kolem vás mluví jinou řečí.

Bude třeba změnit váš vnitřní postoj k okolí.

 

14:14

 

Láska by chtěla k vám,

ale přes nasazenou masku to nejde.

Jste jakoby jiní, neupřímnost, bariéra, odstup, skleněná zeď.

14:24

Varování, aby člověk neuhnul od své cesty,

nevzdálil se od svého obrazu, na kterém pracuje.

Vrať se, kam patříš, dělej, co dělat máš, mysli, jak máš myslet.

14:28

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

14:41

Sešli jste ze správné cesty, ještě je čas se vrátit.

Však dobře víte, kde jste udělali chybu.

Nebude to složité.

14:44

Ve vztahu došlo k problému, který vás trápí.

Nechtějte řešit, co řešit nejde.

Časem bude lépe.

 

15:15

 

Zpomalit, všechno je zbytečně rychlé,

hrajte si s dětmi, zpívejte,

nejste klon modelek ani supermanů, buďte sví.

15:30

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

15:38

Dostávají se k vám důležité informace.

Odhrnujete tajemný závoj, najednou máte jasno. 

Vidíte, co vám dosud zůstávalo utajené. Prozření.

15:51

Přestáváte si věřit.

Upadáte do zbytečných depresí.

Vaše cesta byla jen na chvíli zastavena, není to definitivní konec.

15:55

Láska vám připadá stereotypní a nudná.

To ale ještě není pokyn k tomu, abyste se rozhlíželi jinde.

Pracujte na sobě.

 

16:06

 

Pozor, něco zásadního ve vašem životě se němí. 

Stereotypy padají, připravte se na změnu. 

Nebude z nejpříjemnějších, ale je nutná pro další posun.

 

16:08

 

Připadáte si, jako byste sem nepatřili.

Všichni kolem vás mluví jinou řečí.

Bude třeba změnit váš vnitřní postoj k okolí.

 

16:16

 

Partner není upřímný, hraje si, má více tváří, opatrně s ním.

Zrada ve vzduchu.

Krok proti proudu, nemůže to vyjít.

16:26

Varování, aby člověk neuhnul od své cesty,

nevzdálil se od svého obrazu, na kterém pracuje.

Vrať se, kam patříš, dělej, co dělat máš, mysli, jak máš myslet.

16:32

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

17:17

 

Pohlazení shůry, souznění s vyššími silami,

co se má dnes stát, podaří se.

Přijde ocenění, žádný strach.

 

17:34

 

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

18:09

 

Připadáte si, jako byste sem nepatřili.

Všichni kolem vás mluví jinou řečí.

Bude třeba změnit váš vnitřní postoj k okolí.

 

18:18

 

Nezapomínejme na období, kdy jsme byli ještě dětmi.

Tam je totiž největší tajemství,

stát se dospělým je jako zatáhnout navždy černou oponu.

18:36

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

18:48

Jste až příliš pohlceni prací.

Měli byste zase najít tu hezčí stránku života.

Myslete víc na lásku, víc na přírodu.

 

19:19

 

Příjemné události, vyjasnění problémů,

odstranění překážek z cesty,

strach není na místě, posud do budoucnosti, pochopení.

19:29

Varování, aby člověk neuhnul od své cesty,

nevzdálil se od svého obrazu, na kterém pracuje.

Vrať se, kam patříš, dělej, co dělat máš, mysli, jak máš myslet.

19:38

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

20:02

 

Jste pod vyšší ochranou, jen tomu nevěříte.

Není to ale otázka dneška,

dostanete důkaz a pochybovat přestanete.

 

20:10

 

Připadáte si, jako byste sem nepatřili.

Všichni kolem vás mluví jinou řečí.

Bude třeba změnit váš vnitřní postoj k okolí.

 

20:20

 

Varování v oblasti přátelství, zřejmě máte přílišné nároky,

které druhá strana nedokáže splnit.

Zbytečná traumata, zmírněte.

20:40

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

21:12

Život není o penězích.

Ale někdy trvá dlouho, než si to člověk uvědomí.

Je to varování, zamyslet se nad tím, jak žijete.

 

21:21

 

Zpytujte svědomí nad vašimi skutky, dojde k účtování.

Je to varování, ještě je čas zastavit se a změnit směr dráhy.

 

21:22

 

Na partnerské vlně není všechno úplně v pořádku.

Někde se stala chyba, zamyslete se.

Ještě není úplně pozdě.

21:31

Varování, aby člověk neuhnul od své cesty,

nevzdálil se od svého obrazu, na kterém pracuje.

Vrať se, kam patříš, dělej, co dělat máš, mysli, jak máš myslet.

21:42

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

21:43

 

Jste zamotáni v nějakém uzlíku,

ale dostanete návod, jak z toho ven.

Ta chvíle přijde brzy, nebojte.

 

22:02

 

Jste pravděpodobně znejistěni.

Víte, že trávu není nutné učit růst

Přesto všichni kolem vás vám připadají jako smyslů zbavení.

 

22:11

 

Připadáte si, jako byste sem nepatřili.

Všichni kolem vás mluví jinou řečí.

Bude třeba změnit váš vnitřní postoj k okolí.

 

22:22

 

Nejintimnější spojení s jemnohmotným světem, který je všude kolem vás. Přicházejí důležité informace, vize a sny,

které přesahují rámec všedního dne.

22:33

Všechno, co se vám děje, je součástí vyšších plánů.

Nemějte strach.

Jde jen o to, abyste se s tím nějak vyrovnali, sladili.

22:44

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

22:55

 

 Obraz dvou pohárů.

Absolutní propojení, jedna duše ve dvou tělech.

O ničem nepochybujte, tohle je opravdová láska.

 

23:23

 

Příliš se vzdalujete životu, stáváte se součástí technického světa.

Zbrzděte. Čas není.

Je to vážné varování před blížící se nemocí.

23:32

Postupně sundáváte nasazené růžové brýle, není to jednoduchý proces.

Zvládnete to. Vyšší síly vám fandí.

Nejvíc pochopíte mimo svůj dům.

23:45

Všechno se děje, jak má,

jste na správné vlně, tady a teď.

Mějte oči otevřené, tak to má být.

23:46

Měli byste konečně už sundat své růžové brýle, 

to, co si namlouváte, není. 

Probuďte se a uvidíte, jak to je cenné poznání.

 

© Wahlgrenis, 12.9.2005, ... , 26.2.2015 (text je průběžně doplňován)



Milá Wahlgrenis,
dnes ráno jsem s radostí četla na Tvém webu článek o hodinách.
Mám s tím problém delší dobu, i jsem ti o tom kdysi psala.
Musím říct, že se často na hodiny podívám a je právě 12.34.
Tvůj článek mi hodně pomohl, zapadl mi další kamínek do mozaiky.
Moc děkuju, Lenka Terezie 12.9.2005

Ahoj Wahlgrenis!
Moc ti děkuji za článeček k času.
Tyhle zvláštní časové synchronicity mě provázejí... no už hodně dlouho.
Zpočátku jsem je brala pouze jako "žertovnou náhodu",
ale pak mi došlo, že jde o něco mnohem důležitějšího,
ale i tak se pokaždé usměju, když se podívám na hodiny, na mobil, na video -
prostě kterýkoliv digitální display v bytě nebo i jinde a uvidím takový čas.
Je to nádherné.
Krásný den plný slunce ti přeje
Adrien 13.9.2005

Dobrý den, milá Wahlgrenis,
pořád dokola a dokola čtu Tvůj článek o času.
Zejména mě zaujaly dvě věty (zkráceně): že čas jako takový neexistuje a že čas nejsou čísla na hodinách...
to jsou myšlenky, které mi poslední dobou moc a moc pomohly...
děkuju Ti, že jsi je vyslovila...ani nevíš, jak jsem Ti vděčná...
Já jsem si myslela, že Tvůj web mám pročtený - asi jsem se mýlila, jako skoro vždycky,
v předchozích článcích jsem asi neviděla (asi ani nechtěla vidět) ani zmínku o čase...
Musím to pročíst znovu.
S časem mám problémy, pořád doháním anebo popoháním ostatní, jsem asi v nějaké časové smyčce.
Zastavit se, to pak pro mě znamená na chvíli ještě víc zrychlit.
A to je ubíjející.
Prosím, nemohla bys mi poradit, KDE na tom začít pracovat?
Děkuju a zdravím, u nás nádherně leje...
Lenka Terezie 13.9.2005

Ahoj Wahlgrenis,
moc Ti děkuji za výklad času, moc se mi líbí.
Aniž bych před tím něco o významu času věděla,
vždy mi bylo příjemné a měla jsem z toho radost, když jsem se podívala se na hodiny ve 22:22.
Díky
Katka 14.9.2005

Ahoj Wahlgrenis,
právě jsem si přečetla Tvůj článek "konfrontace s časem" a chtěla jsem Ti za něj poděkovat.
Já zase pořád vidím na hodinách čas 21:12 a ten jsem v Tvém výkladu nenašla,
ale podle některých knih je kombinace těchto dvou čísel k zamyšlení nad tím co chceme a co ne.
Jenže já to před sebou vidím už asi 2 měsíce....tak nevím.
Jinak se máme dobře a já doufám že se dušičce u mě líbí.
Užívám si to doma, a i když je ve mě trochu obav, aby všechno bylo v pořádku, utěšuju se tím, že všechno probíhá tak, jak má.
Měj se Wahlgrenis moc hezky, často na Tebe myslím, jak se Ti asi daří.
Ahoj veverka 14.9.2005

Milá veverko,
díky za upozornění. Už jsem to doplnila.
Jsem ráda, že se Tvému miminku u Tebe v bříšku daří dobře.
Taky na Tebe i Tvého muže často vzpomínám.
W. 14.9.2005

Zdravím Tě milá Wahlgrenis.
Chtěla jsem Tě poprosit, jestli by jsi mohla k článku o čase přidat číslice 23:32.
Pokud tedy mají nějaký význam...
Což samozřejmě nakonec mají všechny kombinace, ale myslím, jestli je to něco, co zkrátka stojí za zmínku do Tvého přehledu
Limurhin 21.11.2005

Milá Wahlgrenis,
nedá mi to, abych ti nenapsala co se mi stalo.
Včera jsem si nastavovala mobil na buzení, jako vždy na 05:05.
Vstávám na mobil již několik let a nikdy mě nezklamal, až dnes.
Když jsem si nastavila budík a vrátila mobil na základní displej objevil se čas 5:55.
Najela jsem do nastavení času, kde bylo 22:33 a totéž se objevilo jako čas i na základním displeji.
Tento čas však na hodinách displeje zůstal až do rána, a tak jsem samozřejmě zaspala.
Toto už jsem nemohla nechat bez povšimnutí, tak jsem spěchala do práce, že si přečtu na tvých stránkách, co ta čísla znamenají.
První, co se stalo, bylo, že se mi nechtěl nastartovat počítač a potom přešel do nouzového režimu a celé nastavení počítače se rozházelo.
Samozřejmě jsem si přečetla co znamenají časy 5:05 a 5:55 a donutilo mě to k zamyšlení.
Ráda bych se zeptala na čas 22:33.
Má taky nějaký zvláštní význam?
Pokud bys našla kousek času v tvém jistě nabitém programu a bylo něco důležitého, co tyto časy spojuje, budu moc vděčná za odpověď.
Jinak jsem moc ráda, že sis tato podivná časová spojení alespoň přečetla.
Přeji ti hodně sil, radosti a štěstí do dalších dnů.
Děkuji za vše, co pro nás (hledající), děláš a jak nám pomáháš.
Jsem moc ráda, že jsem měla možnost tě poznat.
Lilli 29.11.2005

Milá Wahlgrenis, zdravím Vás,
chci se zeptat na případný význam časů 12:21, 13:31…
a dále 01:23, 02:34, 03:45, 04:56 a taktéž v sestupné tendenci 06:54, 05:43… ?
Často totiž padne můj zrak právě na takovéhle seskupení čísel J
Mějte se moc hezky
Julie 4.12.2005

Milá Julie, časy 12:21 a 13:31 jsem doplnila do tabulky.
Vzestupné časy, které uvádíš, mají stejný význam jako u času 12:34.
Sestupné časy mají význam opačný.
W. 5.12.2005

Zdravím Tě, krásná Wahlgrenis,
každé ráno se těším na nové příspěvky na Tvých stránkách a na nové informace o věcech mezi nebem a zemí.
Stává se mi zvláštní věc, už zhruba třetí měsíc při pohledu na jakýkoliv display se mi ukáží dvě stejná čísla.
Vím, psala jsi o tom již hodně.
U mě to začalo v létě, kdy jsem každý den snad po dobu tří měsíců stále chodila spát ve 22:22 hodin, vždy jsem se podívala na display budíku a bylo tam 22:22 a pak to vyústilo v osobní kontakt s mými ochránci (velice inspirativní a příjemný) a posunutí lehce jiným směrem.
Teď je to jiné, za poslední snad tři měsíce se mi několikrát za den, včera asi sedmkrát, stane, že při náhodném pohledu na hodiny jsou na displayi právě dvě stejná čísla, např. 06:06, 03:03, 04:04, 19:19, 20:20, 18:18, ...
Zkoušela jsem ze začátku vyčíst z tabulky o čase, co to má pro mě za význam.
Ale stávalo se to za den stále častěji a význam jednotlivých časů pak působil rozporně.
Pak jsem si úplně pohled na hodiny zakázala s tím, že je to záležitost mého podvědomí.
Ale jako každý jiný člověk jsem časem tak nějak ovlivněná, podle času vstávám, jdu spát, stíhám autobus, schůzky...
V knížce psychotronika pana Brázdy je uvedeno, že něco podobného se stávalo jedné paní a měla to snad být předzvěst dopravní nehody, která ji v blízké době čekala. Tak nevím.
Já necítím z čísel na display žádné varování, možná je to pokus o kontakt s jemnohmotným světem nebo si se mnou hrají moje zbystřené smysly.
Milá Wahl, pokud Ti zbude chvilička, ráda bych znala Tvůj názor.
Měj se sluníčkově i v tomto mrazivém počasí, děkuji moc a krásný den všem.
Iveta - Aurelia (andělíček mi prozradil moje jméno, pro příště už jen Aurelia) 24.1.2006

Ohledně toho článku o čase - včera ve sprše sem došel k tomu samému.
Hodně ve zkratce: že čas neexistuje, že lidi nejsou jako hodiny, nejdou pořád stejnou rychlostí,
a proto mnohým dělá konfrontace s takovýmto mechanickým rozdělením dne na stejné části (hodiny a tak) problémy.
Jinak jsem měl období, kdy mě takovéto časy provázely neustále,
kdykoliv jsem se podíval na hodiny, byly číslice nějak seřazeny, vzestupně, sestupně, opakovaly se atd...
inu, ono se to děje pořád, jen sem si na to už asi zvykl,
a taky sem hledal způsob ,jak si toto vyložit.
Před nějakým časem jsem na Tvých stránkách objevil výklad čísel ve vzorci osudu a bral jsem v úvahu hodnoty uvedené tam...
teď jsem si vytisknul ty z toho článku o hodinách, na který jsem při prohlížení tvých stránek,
když jsem sem dnes po dlouhé době zavítal, hledat cokoliv, co by mi pomohlo v mé cestě, narazil.
Budu je mít při sobě a uvidím, co na tom bude, přičemž věřím, že bude, jinak bych si to netiskl;) ...
Jinak docela by mne zajímalo, z čeho jsi usoudila jejich význam ty.
A taky když ti teď píši, vytanul mi na mysli druhý velký otazník v poslední době.
Bylo to někdy v létě, co jsem měl v noci dosti nepříjemný sen.
Ležím v obýváku na zádech a koukám se na oblohu (i když normálně tam je strop):
jak tak koukám, po obloze se ze strany po rovné dráze začne pohybovat bod
- asi jako družice, ale jasnější a pomalu pulzující.
Provází ho špatně popsatelný, ale velmi zlověstný pomalý pípavý zvuk.
Ve chvíli, kdy je někde nade mnou, z toho bodu na mě dopadne nebo jako paprskem přenese se chroptící bytost,
která mi do levé (mám dojem) krční tepny zapíchne asi injekci.
Nemůžu se hýbat, jsem paralyzován.
Bytost leží křížem mě někde na hrudi a chroptí.
Trochu dostanu vztek a čekám, že bytost odhodím, ale nemůžu se pohnout.
Velmi znepokojující.
Nakonec se probouzím.
Vzbuzen se rozhoduji nějakou chvíli nespat, jsem tím poněkud rozhozen.
Ale po krátké době nejsem vůbec schopen udržet otevřené oči,
nedokáži se udržet bdělý (běžně mi toto nedělá žádné problémy):
Jsem vtahován do spánku, v mé hlavě se objevuje ostrý,
po chvilce naprosto nesnesitelný zvuk, stále získávající na intenzitě.
Jsem někde v místě mezi bděním a sněním.
Jediné, co vnímám, je tento zvuk.
S velkým vypětím sil se mi podaří po chvíli probudit se... několikrát se to opakuje... 4x? -nevím...
...Jinak toto bzučení (mám dojem, že pokaždé možná jen trochu jiný zvuk, ale stejně intenzivní a nesnesitelný)
se stejným průběhem (paralýza...), se mi od té doby několikrát zopakovalo,
většinou po časném ranním probuzení při opětovném usínání.
Naposledy velmi časně ráno 22. 2. 2006.
A jinak máš mé díky ...a k tomu velké díky,
pokud se ti podaří najít trochu času ve svým už beztak jistě dost nadupanym programu,
abys mi odpověděla a možná vnesla další světlo do temnoty, v které tápu...
...Měj se pěkně či líp...
Mongo 24.2.2006

Dobrý den, paní Wahlgrenis,
jsem vždycky ráda, když objevím další příspěvek v rubrice Když jsme konfrontováni s časem, který není...
Hledám zde odpovědi na svůj problém...
Chtěla bych se vás zeptat a poprosit, zdali byste se mohla podívat do pláství, co u mě způsobuje strach z odbíjení hodin?
A jak se ho zbavit?
Děkuju za vaši laskavost.
Terezie 6.3.2006

Paní Wahlgrenis,
ještě jednou zdravím, musela jsem odběhnout od práce, něco mi došlo...
už víc než rok mě trápí čas a odbíjení hodin, odmala to nesnáším.
Táta jednou přinesl domů hodiny, které odbíjely půl a celou a já jsem nemohla usnout.
Ty hodiny jsem nenáviděla a byla jsem šťastná, když se rozbily, resp. JÁ jsem je rozbila - při natahování.
Táta mě seřezal, ale já vlastně zvítězila.
Hodiny nefungovaly, rodiče koupili jiné, nebicí.
Ovšem po čase našel táta hodináře, který je opravil a když jsem se vdávala
a stěhovala do nového bytu, táta je dal mému manželovi jakoby darem - manželovi se moc líbily.
Opět začaly tlouct.
Tentokrát jsem je nerozbila, tentokrát jsem je zastavila.
Prostě jen visí na stěně.
Odbíjení opravdu nemám ráda.
Mám strach a nemůžu tomu přijít na kloub.
Před časem jsem žádala o radu Vás, ale pochopila jsem, že si asi odpověď nezasloužím.
Možná nemám dostatek pokory. Ale tady bych se hájila.
Já mám velkou důvěru v jemnohmotný svět.
OPRAVDU tomu věřím - ne to není přesné, vím, že "tam" funguje.
To není o pokoře, myslím, ale mám v to důvěru, nepochybuji.
Mám důvěru ve Vyšší Já, že mi dává prostřednictvím kyvadla správné odpovědi...
Nevím, jestli jsem se vyjádřila pokorně či nikoliv, chtěla jsem se vyjádřit hlavně přesvědčivě.
Věřím taky tomu, že mi odpověď přijde, jelikož dnes v noci jsem se probudila v 4.44.
Paní Wahlgrenis, ještě jednou děkuji za Váš web, hodně jsem se naučila.
Taky mi pomalu "došel" ten strach a ty hodiny.
Opravdu to funguje.
Terezie 6.3.2006

Drahá Wahlgrenis,
prosím Vás, mají casy 14:41 nebo 15:51 taky nejaky vyznam?
Casto se na tuto dobu koukam....
Dekuji za Vas cas a zaroven Vam chci poprat k znovuzrození Vasich stranek..
At fungují tak, jak mají a at uz s nimi nemate zadne problemy.
Vase stranky totiz mnohe z nás kolikrat drzí nad vodou..
Mejte se krasne jarne
S láskou,
Larianys 28.3.2006

Ahojky Wahlgrenis,
tohle mi přišlo od kamarádky jako taková nevinná legrácka, ale já si spíš říkám, jestli ten čas nebude něčím výjimečný -
stane se něco, co na další léta lidstvo ovlivní...
Orianna 11.4.2006
4. maja 2006, o jednej hodine, druhej minute a tretej sekunde rannej,
datum a cas budu vyzerat takto: 01:02:03 04/05/06
Toto sa uz nikdy nezopakuje....to chce oslavit....
Orianna 11.04.2006

Ahoj Wahl,
se zajmem ctu kazdy den tve stranky, uplne je hltam..
Mela bych na Tebe takovou otazku, tak nejak me napadla v souvislosti, kdyz jsem cetla clanek o case, ktery neni.
Vsimla jsem si, ze se v mem zivote objevuji same sedmicky, cislice 7.
Vsechny udalosti, co se mi v zivote deji, takove ty dulezite, obsahuji 7 nebo soucet/odecet da 7,
bydlim v byte cislo 7, statnice jsem delala 7.6., muj tata je narozen 7.8., sedmicku mam v rodnem cisle apod.
Muzu se te zeptat, pokud budes mit cas, jakou roli v mem zivote tahle "7" hraje?
Ma to pro me nejaky vyznam, resp. jaky?
Moc dopredu dekuju a preju jen to dobre.
Lucy 14.04.2006

Ahoj Wahl,
Dneska jsem si procitala tvoje stranky, protoze jsem se na ne par dni nedostala.
Zrovna jsem si cetla tvuj prispevek Proc vznikl tento web.
Klikla jsem na cas 17:17 Kdyz jsme konfrontovani casem ktery neni, protoze me zajimalo, jaky ma tato hodina vyznam.
Mezi tim jsem mrkla na hodiny a bylo 12:12!!
Napadlo me ti o tom napsat, protoze je to poprve, kdy se stala tato "nahoda"
a jeste k tomu mi neco podobneho lezi uz nejakou dobu v hlave.
Uz dlouho mam pocit, ze potrebuji zjistit, jestli jdu dobrou cestou a jaka je moje cesta.
Porad mam takovy pocit, ze je neco spatne a nemuzu prijit na to co.
Snazim se cist a zjistovat informace, ale nikam se nedostavam.
Tohle mne uplne vyrazilo dech.
Dokonce zrovna vcera jsem premyslela sama nad sebou, jestli nejsem moc materialisticka.
To prave proto, ze jsme poridili s manzelem novy byt a vsechno se toci kolem penez.
Ta prace tam taky hraje roli.
Hlavne moje zamestnani a skola, takze na nic jineho nemam cas.
Nejhorsi je, ze si to sama vsechno uvedomuji, ale nevim, jak to (nebo se) zmenit.
Doufala jsem, ze bych te mohla poprosit, kdybys nasla cas, jestli by jsi mi mohla naznacit jaky obrat bych mohla udelat.
Jak se zlepsit?
Mohla bych se jeste neco zeptat?
Pokud jsem udelala neco spatneho.
Mrzi me to a mam vycitky svedomi.
Da se to nejak odcinit?
A jak?
To ze si svou chybu uvedomuji, asi na veci nic nemeni, ze?
Ten clovek o tom nevi.
Musim mu to tedy rici?
Ale proc bych mu tim ted zbytecne ublizovala, kdyz uz je to pryc?
Jak z toho ven?
Wahl, ja vim, ze toho mas hodne a nechtela bych te moc zdrzovat.
Ale mela jsem vazne pocit, ze jsem ti to chtela napsat.
Kdybys mi pomohla se divat na veci jinak ...
Dekuji a preji ti hezky slunickovy den (u nas bohuzel destivy)
Liba 9.5.2006

Wahl,
zrovna dnes ráno jsme o čase mluvili s mým mužem.
A zrovna toto téma jsem objevila na tvém dnešním "menu"..
Vlastně o "čase" ve spánku.
Tam neexistuje.
Spím, zdají se mi sny, prožívám dlouhý, nekonečný příběh a v reálném čase nás lidí uběhne sotva pár minut.
Příběh plný emocí, smíchu a slz se v čase života lidí promítne v minutách.
Mysl, kterou jsme si naprogramovali na určování časových hranic, odkládáme na noční stolek
a dobrovolně necháváme putovat své podvědomí po dlouhých výletech.
Nekonečných výletech.. a pokud se nám daří... andělských výletech...
Přeji nám všem nekonečné, andělské výlety..
Děkuji i jednomu z nich...milé Wahlgrenis
Dalet 9.5.2006

Ahoj Wahl,
zdravím a přeju stále hodně energie a síly.
Mám takový dotaz-takřka kdykoliv se podívám na hodiny, vidím stejná čísla,
třeba 10:10 nebo 10:01 a takřka každou hodinu :23.
Ať je to 4:23 nebo 12:23
Dvacettrojku vidím v SPZ projíždějícího auta, když jsem byla u kartářky, vytáhla jsem si 2 a 3 hned po sobě...
Říkám si, že to není jen tak, že se mi někdo něco snaží naznačit, jen nevím co.
Už se mi to děje delší dobu, možná jsem se na to snažila zaměřit, nevím.
Zkoušela jsem kyvadlo, ale nefungovalo to.
Teda odpovídalo ano, ne, ale ty odpovědi neseděly.
Pokud budeš mít čas a chuť se k tomu nějak vyjádřit, budu ráda.
Osobně nechápu, jak můžeš všechno stíhat... :o)
Děkuju a zdravím.
Míša 8.6.2006

Milá Wahlgrenis,
poslední dobou vnímám velice často časové údaje okolo mě.
Velice mi pomáhá Tvůj přehled, až jsem někdy překvapená, jak "trefnou" dostanu odpověď.
Často můj zrak padne na hodiny v 11:22.
Proto jsem Tě chtěla poprosit, pokud to má nějaký význam, jestli bys jej nemohla připsat do Tvé obsáhlé tabulky.
Měj se krásně a děkuji.
Kamélietka 12.7.2006

Milá Wahl,
mám jenom jeden takový menší dotaz,
vím, že čas není a pokud se opakují určité číslice velmi často, má to většinou nějaký význam
(jaký, to jsem si přečetla na Tvých stránkách).
Jen by mě zajímalo, jestli má nějaký význam i to, pokud se spojí číslice Tvého narození přesně s daným rokem?
Např. pokud se někdo narodil 20.7., jestli pro něj budou narozeniny roku 2007 něčím výjimečné?
Což bude vlastně 20.7.2007.
Nebo pokud se díváš často na hodinky a tam objevuješ číslice, které se opět nacházejí v datu Tvého narození
Třeba - když se někdo narodil 21.12. a vždy, když se podívá na "čas", vidí před sebou 21:12?
Jestli mi rozumíš, jak to myslím...
V naší rodině je totiž víc takových, kterým se přesně tohle děje,
že se data narození spojují s časovou posloupností.
Nejspíš je to malicherný dotaz a pokud to nebudeš považovat za vhodné, klidně na něj odpovídat nemusíš.
Vím, že Ti píše spousta těch, kteří to potřebují víc.
Měj nádherný večer plný pohody, jsi úžasná bytost
a já jsem moc ráda, že jsem Tě mohla "poznat", i když zatím jen přes internet.
Darmiana 11.7.2006

Milá Darmiano,
jakákoli souvislost s daty narození nebo jinými významnými dny v životě (svatba, úmrtí blízkého člověk apod.) má význam.
Nic se nikdy neděje jen tak...
Pokud uvidíš na hodinách čas znároznující datum narození, je to takový lehce zvednutý prst shůry.
Takové to mírné pokárání...
Něco se děje jinak, než by se dít mělo.
Je to upozornění, aby se člověk vrátil na správnou cestu.
Jedná-li se o data nějakých významných událostí, je to připomenutí toho člověka, kterého se týká.
Teda svatba - něco se děje s partnerem.
Umrtí - něco o sobě dává vědět zesnulý.
V takovém případě bys měla sáhnout po kyvadle.
Opravdu náhody v životě nejsou, jen je někdy složité jim pozorumět.
W. 27.7.2006

Milá Wahlgrenis.
Píši ještě jednou a snad naposledy.
Teprvě teď jsem na Vašem webu našla čas a jeho význam.
Když jsem byla těhotná, a i když se Můj synek narodil, docela často jsem viděla na hodinách čas 22.22
Mám to teď, co můj synek zemřel, chápat jako nějaké varování?
Myslím tím jako varování že se mi stane něco zlého?
Sama jsem si před tím myslela, že to náhoda nebude. Tak často jsem to viděla.
Píši toto po druhé. Poprvé jsem si nebyla jista, zda se to odeslalo.
Wahlgrenis, nechci tě tímto moc obtěžovat. Máte toho dost, odpovídat na všelijaké otázky.
Ale i tak budu doufat že se ozvete.
Děkuji za jakoukoli odpověď.
Jana A 30.8.2006

Milá Wahl,
já mám stále z toho jak žiju a co vnitřně prožívám stále strach.
Dneska jsem se probudila 02:22 a přečetla si na Tvých stránkách..
A nevím co bude.. prosím co mě může pomoci?
Ivana 11.9.2006

Milá Wahl,
Odpusť, ale už Tě opravdu musím požádat o radu.
Bude to téměř 1,5 roku co denně čtu tvé stránky, čtu mezi řádky.
Vím že pečlivě zvažuješ komu dát odpověď a komu ne.
Snažím se vše řešit sama za vydatné pomoci tvých drahých rad.
Kolikrát jsem Tě chtěla jen tak pozdravit ale přišlo mi to jako zbytečné „obtěžování“, když vím kolik důležitých věcí řešíš.
Ale v srdci na Tebe často myslím.
Za poslední dobu jsem se dostala duševně mnohem dál a tak nějak se vnitřně změnila (k lepšímu).
Asi tak 2-3 měsíce se mi denně objevují několikrát čísla na hodinách 22:22, 17:17, 10:10, 13:13.
Pořád to samé dokolečka.
Mám často mravenčení v rukou, jako by chtěly něco dělat, dostávají se ke mně informace o léčení.
Před 2 měsíci mi zemřela strašně rychle přítelkyně Bessy a já jí ani nedokázala pomoct.
Pokud budeš moci, prosím poraď mi, co je se mnou zamýšleno, jaký mám úkol na této zemi, jak mám pomáhat čemu se věnovat?
Teď prostě stojím a nevím.
Ještě teď se mi chvějí ruce při psaní, že jsem se odhodlala Ti napsat.
Velmi si Tě vážím a není to ode mě jen nějaká fráze.
Děkuji, že jsi.
Pisiwor 14.9.2006

Milá wahl,
už vím že se nemám obávat a přes víkend se toho mnohé změnilo.
zničeho nic mi ruka začala kreslit obrázky (ještě jim nerozumím).
času jsem si přestala všímat.
Připadá mi, že jsem udělala další krok.
Děkuji Ti
Pisiwor 19.9.2006

Milá Wáhlgrenis
Chtěla by Ti napsat něco co jsem se včera doslechla a musím na to stále myslet.
Seznámila jsem se s paní při vození kočárku a včera jsme si daly kávu u ní doma.
Bydlí s přítelem a miminkem v bytě u jeho sestry.
Na zdi má jejího přítele sestra po tatínkovi, který jim asi před 5 rokama zemřel, housle.
Tatínek rád hrál prý na housle, ale byl ze Slovenska a v tomto bytě nebydlel.
Ona mi říkala, že má nepříjemnej pocit, že už když byla těhotná tak kolem 14. hod. ty housle brnkly a slyšela zahrát ton.
Myslela, že se mýlila, ale opakuje se to stále skoro každý den a to kolem 14. hod a nebo po 14 hod.
Někdy se to stalo i večer.
Nikdo jí nevěřil, ale pak i ta sestra i ten přítel a ostatní z příbuzenstva tam čekali a ono opravdu vyšel ton kolem 14hod.
Říkala jsem jí, že třeba jim chce tatínek něco říct.
Ona říkala, že jí tchýně řekla, že nemusí mít strach, že děda měl rád hodně děti a chodí tam nejspíš za vnučkou
a ona mi řekla, že vnučku, když dá spát, tak usne přes den jen u těch housliček.
Je to zvláštní, vid?
Já jsem taková, že mě by zajímalo, co ten dotyčnej potřebuje nebo kdo to opravdu je,
ale ona to neřeší, protože má z toho strach a taky mě vyprávěla, jak má stále smůlu, že se jí lepí, jak se říká, na paty.
Vyprávěla mi, jak někomu dala helmu a oni zemřeli, jak říkala někomu, at nesedá do auta, že jsou opilí a ty lidi zemřeli
a o tatínkovi, kterého zabil autem pán a dodnes za to nebyl potrestán, protože to bylo za starého režimu a maminka, jak přišla o ruku.
No hrůza tragédie jedna za druhou.
Můžeš mi říci, jaký máš názor na to, co Ti píšu Ty děkuji
Dáša 24.9.2006

Včera jsem se řízením osudu dostal na Vaše stránky.
Velmi mě překvapila Vaše myšlenka o neexistenci času -
až do teď jsem si myslel, že nenajdu nikoho, koho by to napadlo stejně jako mě.
Většinu lidí o tom ani nepřemýšlí, čas berou jako něco, bez čeho by se svět neobešel.
Jsou ještě nějací jiní lidé, kteří si myslí, že čas neexistuje?
Zajímalo by mě, jestli máme kromě tohoto společné ještě něco jiného, možná způsob myšlení...
Marek 30.10.2006

Milá Wahlgrenis,
Všude vidím asi týden či ještě déle číslo 44!
Je prostě všude, někdo mi pošle zprávu nebo mail a odesláno to je v nějakou hodinu a 44 minut.
Zrovna jsem se letmo koukla na zprávy na internetu, což nikdy nedělám, a čtu aktualizováno v určitou hodinu a 44 minut.
A často se mi objevuje číslo 44 i na hodinách, když se kouknu.
Je prostě všude, jak už jsem psala.
Chtěla jsem Vás poprosit, jestli byste mi mohla napsat, co to znamená.
Moc děkuju!
Mějte se krásně.
Ankhara 17.12.2006

Milá Ankharo,
nic v životě není náhoda, absolutně nic.
Takže ani čísla, která Ti vstupují do cesty.
Číslo 44 je ve svém důsledku osmička, nebo taky nekonečno, chceš-li...
Nekonečno je symbolem všech věcí mezi nebem a zemí.
Jsou to tedy informace trochu alarmující: něco se děje, pozor.
Ve Tvém případě je to varování, čísla se Tě snaží lehce, nepatrně zpomalit.
Jsi zatím hodně zrychlená, rychlejší, než bys být měla.
Pokud toto varování neposlechneš sama a dobrovolně, může dojít k zastavení mnohem drastičtějšímu.
Nežijeme jenom ve hmotném světě, který je vidět a na který si můžeš sáhnout.
Je toho kolem nás mnohem víc, ale pro každého to nejsou skutečnosti přijatelné.
Je lepší přijmout sdělení učitelů, kteří tlumočí věty z učebnic, bez dalšího propojení jinam?
Každý má svou cestu, kterou musí ujít.
Nikdy není možné nějaký úsek cesty přeskočit a začít existovat jinde.
Všechno je nutné prožít, to dobré i to zlé.
Ale je dorbé vědět, když se něco chystá nebo když se něco nedaří...
Myslím, že Tvoje čísla upozorňují dost názorně.
Neměj strach, ještě je čas.
W. 18.12.2006

Milá, krásná Wahlgrenis,
opravdu Vám moc děkuju za odpověď!
Je pravda, že jsem teď hodně zrychlená...
Jako kdybych přeskočila určitý pomalý vývoj rovnou k cíli.
Jako kdybych nějaký úsek přeskočila, jak píšete, tak to tak asi opravdu bude.
Já vím, že jsou tu i jiné světy, ne jenom ten hmotný.
To už jsem pochopila dávno a jsem za to opravdu ráda.
Když jsem si představila, že bychom byli jenom my, náš svět a nikdo jiný, nic vyššího, žádné jiné světy
a ani minulé a budoucí životy, tak by to bylo všechno opravdu smutný a taky nespravedlivý.
Takhle vím, že se dějí věci každému tak, jak si zaslouží
.A je tu i něco vyššího, nádhernýho.
Tak ještě jednou děkuji za odpověď, mějte se nádherně
Ankhara 18.12.2006

Milá Wahlgrenis,
tvé stránky nějaký ten čas již navštěvuji a téměř vždy zde najdu odpovědi, které potřebuji.
Hodně věcí mi vysvětlily a strašně moc pomohly a za to ti chci poděkovat.
Přemýšlela jsem zda ti napsat, ale to co se stává jsou jen střípky..
ale snad ukazují cestu, po které bych se měla vydat.
Vážně se snažím,ale v poslední době začínám mít velký strach (asi z neznámá, z ublížení...), který jsem dříve nemívala..
Určité věci se mi začaly stávat asi před 2 roky po smrti dědy.
Přesně půl rok na to, co zemřel se přišel ve snu rozloučit a říct, že to není moje chyba..
Od té doby jsem se snažila poslouchat intuici a svůj šestý smysl,
hodněkrát mi již pomohly,ale stejně mi to vždycky dojde až za nějakou dobu,neumím se s tím asi pořádně sžít.
Na jaře jsem zažila asi poprvé přítomnost "něčeho,někoho" -
zdálo se mi,že ležím u sebe v posteli,snažím se zvednout,ale něco mě tíží na hrudi a nejde to,
doteď si pamatuju tu hroznou bezmocnost.
V tu ránu jsem se probudila a byla celá zpocená.
V létě jsem opět spala,najednou mě něco vzbudilo-nemohla jsem se hýbat
a slyšela jsem jak někdo nade mnou zašeptal mé jméno,nemohla jsem se pár minut hýbat a pak to přešlo.
Doteď se mi stalo pár "intuitivních záležitostí",
našla jsem člověka, kt.to má podobně a se kterým jsem si schopna předávat strašně moc energie..
Ale před měsícem jsem měla opět sen,ale znovu jsem se vzbudila,nemohla se hýbat a něco mě jakoby tahalo ven (nevím jestli z těla),
mám dojem že na "druhou stranu",chtěla jsem křičet,ale nešlo to..
Začala jsem myslet na své ochránce a snažila se rozsvítit lampu u postele
- ale za žádnou cenu jsem nemohla zmáčknout vypínač, za chvíli to přešlo
a já zjistila, že místo vypínače jsem si drtila vlastní ruku..
Do rána jsem chodila po kuchyni a nemohla spát..
Za pár dní jsem v pokoji uviděla jen na vteřinku záblesk bílostříbrného světla..
Předevčírem se mi stalo během dne a noci více věci-několik dní jsem se dívala na hodiny ve stále stejný čas
jako 17:17, 09:09, 13:13, 11:11,14:14..nikdy jinak..
Během noci,kdy jsem vypnula televizi,tak se sama během chvíle zapnula, slyšela jsem zvuky
(možná je to starým dřevem a pak jsem se opět jakoby vzbudila, byla mi strašná zima,
nemohla jsem se hýbat a chtěla jsem zapnout světlo,akorát bylo vytažené ze zásuvky
a já se opět vůbec nemohla trefit ani křičet,prostě nic,bezmocnost..pak to přešlo
a já zjistila,že jsem zachlumaná pod peřinou a je mi hrozné vedro,
měla jsem pocit,že jsem na chviličku zahlédla někoho-jakoby takový záblesk..
od té doby téměř vůbec nespím,usínám až k ránu, mám strach, všude pořád něco vidím,slyšim, mám dojem,že už fakt blázním..
Přidaly se i zdravotní problémy - v poslední době mám problém se slabostí - je mi na omdlení,
černo před očima, klepou se mi nohy, srdce občas nestíhá..
Začala jsem se uplně nesmyslně bát výšek a hlavně metra - téměř výhradně už jezdim tramvají, protože tam dole to vůbec nezvládám...
Milá Wahlgrenis,pokud jsi to dočetla až jsem,tak před tebou smekám.
Musela jsem to napsat někomu, kdo rozumí..
Děkuji ti mockrát a přeji pěkný den (a i ty další)!
Eva 5.1.2007

Milá Wahlgrenis,
předně přeji krásný sněhobílý den!
Nemohla byste mi prosím poradit "co s číselnou informací" .
O víkendu se mi zdál sen, ve kterém se mi zobrazila obrovská číslice šest.
Bylo to někde v přírodě, na poli.
Poté se mi ukázala veliká jednička a nakonec, jako bych se dívala z výšky,
se mi zobrazila 1 vedle ní obdelníkové pole podobné nule a nakonec zmiňovaná šestka.
Tedy 106.
Šestky mě nyní provází všude.
Když se kouknu na hodiny, ráno na umyvadle byl spadlý vlas, který mi rovněž čistě ukazoval šestku.
Ať přemýšlím, jak přemýšlím, nemohu se dobrat vysvětlení....
Vaše stránky jsou pro mě, stejně jako pro mnoho dalších lidiček, světlým bodem v každodenním životě.
Soucítím s lidmi, kteří mají problémy, raduji se, když se jim osvětlí cesta a zase začnou věřit, že vše není tak marné.
Chtěla bych Vám vyjádřit mnoho díků a popřát hodně sil a dobra na té Vaší Cestě ....
Krásné dny přeje
Ilona 25.1.2007

Milá Wahlgrenis,
četla jsem tvůj článek o hodinách a o významech číslic...
Musím říct, že jsem byla velice překvapená a potěšená, že se někdo právě tomuto tématu věnuje.
Už přes dva roky se mi pravidelně a velice často stává, že když mrknu na hodiny, je tam 13.24 nebo 23.24...
Zezačátku jsem měla pocit, že je to náhoda, ale z náhody se časem jaksi stalo pravidlo.
Hodiny ale nejsou vše - často jdu třeba po ulici, projede auto, které má v SPZ 324, nebo třeba na mě odněkud z výlohy kouká zase 324...
Je to navíc číslo domu, v němž bydlím, a zároveň ho mám v čísle občanského průkazu.
Těch souvislostí je tolik, až mě to děsí.
Navíc to není nějaká chvilková záležitost, ale skutečně to trvá už minimálně 2 roky...
Kamila 29.1.2007

Milá Wahl,

děkuji Ti, že jsi mi již po několikáté dala na Tvých stránkách prostor vyjádřit se (pejskové jsou již v dobrých rukou).
Několik posledních dní jsem každý večer před spaním nacházela na mobilu 22,22.
Kolem půl jedenácté chodím spát normálně, ale toto se mi snad ještě nikdy nestalo.
Začala jsem o tom jevu přemýšlet, jako o další z mých oblíbených synchronicit
(psala jsem Ti před časem o tom zemětřesení).
No a dnes (další synchronicita) jsem se konečně mrkla, co se ukrývá pod titulkem "Čas, který neexistuje" a ono toto!
Před pár lety se mi zdál jeden moc zvláštní sen (měla jsem tenkrát vůbec období zvláštních snů).
Jela jsem se svým nejmenším synem autobusem noční krajinou a náhle se na nebi objevilo cosi,
jako obrovská barevná mandala, která se měnila na způsob kaleidoskopu.
Pak se zhroutila sama do sebe, do malé hvězdičky, která zapulzovala a následoval obrovský výbuch.
Přitiskla jsem dítě k sobě a v myšlenkách si říkala, že to je asi ten konec světa.
Chvíli jsem byla v naprosté tmě, pak jsem náhle ucítila pod nohami schody a začla po nich sestupovat.
Pomalu se kolem mě udělalo světleji (dítě bylo pryč) a já jsem byla v chodbě domu, kde jsem vyrostla.
K tomu mi v hlavě zněl komentář.
Hlas mi oznámil že se právě nacházím v roce 1961
a pak mi vysvětloval, že Čas je obrovsky nekonečnou koulí, ale paradoxně zároven neexistuje
a svět a všechno včetně konce světa existuje naráz v jednom jediném okamžiku a že proto je vlastně možné předpovídat budoucnost.
Že všechno se dělo, děje a bude dít stále na věky.
Pak ještě sen pokračoval tím, že jsem jako dítě vyšla na sluncem zalitou ulici a potkala kamarádku z dětství (ale to už není důležité).
Ten proslov zněl tak klidně, konejšivě a přesvědčivě, že mě zbavil všeho strachu (skoro všeho)...
O dění mezi nebem a zemí se zajímám mnoho let, snad díky těm pozoruhodným "náhodám", které mě někdy pobaví a jindy i potrápí.
Ale na svého učitele stále ještě čekám.
A když se nedočkám v tomto životě, tak snad v příštím, nebo přespříštím...
Je to přeci jedno, když Čas neexistuje!....
Když mi bylo šest let, napsal mi jeden rodinný přítel do památníčku: "Nikdy nezapomen, žes chtěla dát lidem nesmrtelnost!"
Zatím ještě nemám co dát, sama se musím učit a učit!
Zatím nejsem o moc dál, než v té první třídě ale třeba na to Časem příjdu.
Ahoj a dík!
Lughana 1.2.2007

Milá Wahl.
Mám jeden skromný dotaz - ohledně času, který není......
Stále se mi opakuje čas v kombinacích, které vždy mají v sobě zahrnuté číslo 10 !
Nedá mi to,abych se Tě nezeptal..... to už není jen tak.
Kouknu na hodinky a je tam např: 14:24 , 19:29, 21:31, 11:21, 16:26 , 10:10 a v jiné formě : 05:05 - je opět dohromady 10
14:14 - opět .................... 10
14:41 ..............................10
Dokonce se mi zdál sen, ve kterém jsem se viděl s kamarádem ze ZŠ, kterého nevídám /bydlí jinde a nejsme ve styku/.
Měli jsme jít asi do školy.
Dali jsme si sraz ale bylo moc brzy.
Kouknu na hodinky a bylo tam 10:00.
Budu rád pokud mi pomůžeš poodhalit, co to asi všechno znamená.
Stále na to myslím a říkám si, co se mi pokouší někdo, nebo něco sdělit..... je to opravdu zvláštní.
Prakticky každý den mám na očích nějakou kombinaci čísel, kterou si najdu v Tvojí tabulce na časy.
Ale tohle tam není.
Je mi jasné, že tam nemůžou být všechny kombinace, ale za zeptání člověk nic nedá, že?
Měj se krásně Wahlgrenis.
Světlonoš 13.2.2007

Milý Světlonoši,
jsou skutečně věci mezi nebem a zemí.
Hned jakmile jsem si Tvůj mail - před několika dny - přečetla, věděla jsem, že se k němu určitě vrátím.
Teď už Ti mohu odpovědět: součet časů do desítky Ti sděluje,
abys neuhnul od své cesty, nevzdálil se od svého obrazu, na kterém pracuješ.
Člověk by měl jít jednou, zcela jasnou cestou.
Ovšem jsou okamžiky, kdy zaváhá, nikdy nic není úplně nejideálnější.
Je to varování - člověče, vrať se tam, kam patříš, dělej, co dělat máš, mysli, jak máš myslet.
Víc k tomu dodávat snad není třeba.
W. 15.2.2007

Milá Wahlgrenis,
jsem ve fázi hledání ve věcech mezi nebem a zemí...
Mám pocit, že "něco" musím udělat, jen nevím co.
Hledám své poslání a svůj úkol,
Tvé stránky navštěvuji pravidelně a dostávám tu spousty odpovědí na své otázky, jiné hledám a nacházím v sobě.
Již mnoho měsíců, vlastně možná jsou to již roky vídávám snad téměř denně dva časy 12:22 a 22:22.
Byla bys tak laskava a doplnila nebo mi poslala vysvětlení pro 12:22, které postrádám?
Předem děkuji
Klára 26.3.2007

Ano, doplnila jsem to.
W. 26.3.2007

Mnohokrát děkuji,
utvrdila si mne v mém názoru nic nedělat proti svému vnitřnímu přesvědčení a nechat to plynou tak, jak to je...
Jsem pod tlakem okolí ukončit vztah, ale nemám na to dost síly a jednala bych proti svému srdci.
Klára 27.3.2007

Drahá Wahl,
velmi mne zaujala na Tvých stránkách tématika času, nikdy jsem o tom takto nepřemýšlela.
Uvědomila jsem si, že se mi stává, že vídávám pořád 13:33, 14:44 a 15:55.
Prozradila bys mi prosím, význam takových časů?
Velmi by mne to potěšilo a věřím, že mi to napoví správnou cestu.
Krásné jarní sluníčkové dny
Klárka 30.3.2007

Ano, doplnila jsem to.
W. 30.3.2007

Krásný slunečný den Wahlgrenis,
nejdříve bych vás chtěla moc moc pozdravit.
Moje kolegyně, která byla se mnou na semináři v Poteči, vás také moc pozdravuje
a poprosila mě, zda bych se vás nezeptala na určité časy.
Je jedno, kolik je hodin, ale vždy se jí ukáže např.14.44 nebo 17.44, pokaždé je tam 44.
A ještě jsem se chtěla připomenout i s mými časy, vzpomínala jsem je na semináři s miminky.
Také se mi během dne ukazuje např. 3.43, 3.53, 6.16, 6.26, 7.47, 9.39.
Pokaždé kolik je na začátku hodin, tolik je minut, už jsem z toho bezradná.
Nechci vás zatěžovat, protože vím, jak je váš čas drahý, ale kdyby to bylo ve vašich silách, tak budu nesmírně ráda.
Vím, že jste říkala, že na to potřebujete čas, já ráda počkám.
S láskou
Katka 23.5.2007

Milá Wahl,
minulý týden jsem Vám psala o tom, že je mi něco odpočítáváno.
Už vím, co to bylo.
V neděli jsem měla "jedničkový" den, byla jsem hodně nervózní a večer jsem měla odporné vize.
Vzala jsem si kyvadlo a moje Strážkyně mi řekla, že se mě snaží někdo ovládat.
Někdo velmi zlý.
Zapálila jsem si svíčku a velmi rozhodným hlasem jsem řekla, at´ze mě jde okamžitě pryč.
Nevěděla jsem přesně, co říct, ale ke Světlu jsem ho neposlala, myslím, že tam nepatří.
Celé tělo mi vybrovalo a já cítila, jak ze mě leze ven, od nohou, přes břicho a rve se mi z hlavy ven.
Ptala jsem se Strážkyně,jestli TO na mě poslal někdo známý - NE.
Před chvílí jsem se dozvěděla od mé Strážkyně, že to byla zlá duše,která se na mě nabalila v mém snu.
Dne 8. 5. jsem šla spát a měla jsem sen, ve kterém jsem byla ve staré vilce, v tom snu byla naše.
V komodě bylo naskládáno dětské oblečení.
Byla to stará vilka, dřevěné podlahy.
Ležela jsem v posteli, přes uličku ležela moje švagrová.
Říkala jsem jí, že ten dům trochu opravíme a prodáme, taky stavební parcelu, kterou máme.
Můj synek, který si říká Bodete, tam lítal, měl na sobě růžové pyžamo s medvídky.
Najednou mi ho někdo vzduchem donesl do postele.
On slezl a začal zase lítat.
"Už toho mám dost!"
Křičel někdo a začal chlapečka tahat za vlasy a mačkat k zemi.
Já se rozběhla a chtěla jsem mu dát facku, ale moje ruka proletěla přes to místo, kde asi stál, jakoby nic.
Nikoho jsem neviděla.
Začal se strašně smát.
Najednou jsem změnila hlas a začala jsem se odporným hlasem modlit.
Tu noc mám zapsaný ještě jeden sen.
Chodila jsem po bytě v paneláku a všude byly fialový dečky.
Od mé Strážkyně jsem se ráno dozvěděla, že v tom domě je uvězněná duše mého bratrance,
který zemřel tragicky při opravě nějakého starého domu.
Stalo se to 3. 11. 2000.
Bratrance jsem druhý den poslala ke Světlu, ale celou noc mi bylo moc špatně.
Měla jsem silný průjem a chtělo se mi zvracet.
Ráno jsem se ptala Strážkyně, jestli jsem udělala něco špatně.
Odpověd´byla NE.
Nevím,kde jsem udělala chybu.
Jak se může na člověka nalepit zlý duch ve snu?
Máte pravdu, když říkáte, že není dobré si s ničím zahrávat.
Já mám ze všeho Vyššího obrovský respekt a naštěstí stojí při mě Strážkyně, která je moc hodná a vždy mi dobře poradí.
Za to Jí i Vám moc DĚKUJU.
Dáša 31.5.2007

Milá dobrá Wahl,
mám dotaz,ohledně času,který není.
Znamenají neco hodnoty,které jsou dvojnásobkem?
Např. 17.34, 12.24, 16.32 atd.
Také jsem se chtěla zeptat,jestli znamenají něco časy 01.10, 02.20.
Čas 01.10 jsem zahlédla na hře, kterou dcerka hrála a měla jsem zvláštní pocit, očekávání,..
Moc děkuji, jestli to nic neznamená, omlouvám se, že zdržuji.
Dáša 19.6.2007

Milá Wahldrenis,
narazila jsem na Vaše stránky a už dlouho si je pročítám.
Mám jeden dotaz: poslední dobou se podívám vždy na hodiny,
když je čas např. 11:11, 23:23, apod. také se dívám na hodiny když je třeba 11:33,15:33 apod.
Ale nejvíce se dívám na hodiny, když je 10:44, 12:44 apod.
Třeba je to jen obyčejná náhoda!
Ale přesto sem se obrátila na Vás.
Doufám, že na můj mail odpovíte.
Děkuji
Luisa 27.8.2007

Ahoj Wahlgrenis,
Uz dlhsiu dobu si v hlave pripravujem ako ti napisem a teraz,
ked som si k tomu sadla, tak ma nenapada nic, ani to ako mam zacat :D
Velmi dlhu dobu som sa stretavala s casom 13:31 -
"Jste kontaktováni bytostmi z jiného světa, ale nepřikládáte tomu význam.
Měli byste už začít uvažovat jinak."
Nemala som pocit, ze uvazujem zle alebo nevhodne aby som nemohla byt s nimi kontaktovana.
Velmi som rozmyslala, ze ti napisem o radu co sa to vlastne po mne chce.
U mna doma to bucha, klepka, robi sa prievan v zatvorenej miestnosti, a to som povazovala za ich kontaktovanie sa.
Az do nedavnej minulosti, ked som bola zastavena chorobou, ktora ma prinutila obmedzit vsetky aktivity a zacat konecne rozmyslat inak.
A pochopila som v com bol problem,
bol vo mne, v sebaprijati, v prijati toho, ze ja viem nejak tak automaticky ako sa s nimi kontaktovat,
ze je to sucast mna a ze sa toho nemusim bat.
Ked zacinal tento rok citila som, ze sa ho bojim,
ze sa bojim toho, co sa v nom bude diat,
ze zacnu sa diat zmeny, ktore som sa bala prijat.
Nejak som si myslela, ze sa tomu vyhnem, ale zistujem, ze tomu co je dane sa neda nijak uniknut.
A tak jeden vecer som bola doslova dotlacena k tomu, aby som zobrala do ruk kyvadlo a zacala komunikovat.
Jedna z veci, na ktore som sa spytala bola moja dalsia cesta.
Citim, ze mam pomahat ludom, len este neviem ako.
Mozno chcem vediet to na co nie som este pripravena.
Obcas vykladam karty, v ktorych neviem citat :D
Informacie o ludoch, o udalostiach, ktore sa maju stat a skutocne sa aj stanu mi chodia inokedy
a inou cestou ako, ked si ja vylozim karty.
Velmi by ma zaujimalo, pretoze viem, ze tieto informacie nie su zadarmo ako ich splatim ja?
Vacsinou mi pridu same, ale niekedy idem hore a najdem si to co potrebujem,
ale neviem o tom, ze by som za to nieco davala spat alebo si to neuvedomujem.
Dalsia vec, ktora ma zaujima ako sa zije, ako sa da zit s "citenim" a "vedenim" ?
Citim energiu z ludi, dokazem si ich precitat aj na dialku bez toho aby som toho cloveka videla,
citim ich cakry, citim, ked niekto na mna mysli ale aj ked niekto klame a nemusi klamat mna,
ich najezene a pichlave negativne myslienky :D
a nedokazem to nejak zvladnut aby sa to dialo len, ked ja chcem a ked to bude prijemne.
Je to automatika, ktora mi nerobi velmi dobre, lebo tych negativnych energii je okolo mna vela a den odo dna citim viac a intenzivnejsie.
Najradsej by som uletela niekam prec, ale mam svoj zivot, ktory musim zit
a ludi v nom, ktorych musim stretavat a tak je len na mne ako to budem zvladat a vyrovnavat sa s tym.
Ale zatial to nezvladam. Pripadam si ako z ineho sveta, nemam sa s kym o tom co sa vo mne deje porozravat,
lebo moji priatelia su uplne niekde inde.
Mam pocit, ze som uplne mimo a sledujem vsetko dianie okolo mna z vysky.
Zaujimalo by ma ako ty zvladas realitu vsedneho dna?
Ked vecer riesis veci ineho sveta a druhy den realitu bezneho dna...
Ja viem, ze toto su intimne veci, o ktorych sa bezne nehovori.
Ale mala som sa to spytat, tak mi prepac ak som sa ta dotkla touto otazkou.
Je este vela veci, ktore by som chcela napisat a na ktore by som sa chcela spytat
ale ako si sa nechcu dat sformulovat do normalnych myslienok a viet :D
Som vdacna, ze som Ti mohla napisat a dostat zo seba trochu z toho co sa deje vo mne.
Dakujem
pupalocka 21.9.2007

Vážená Wahlgrenis.
Děkuji Vám za Vaše stránky.
Dovolte mi otázku - jaký význam má čas 14:11?
Již několik let se skoro každý den podívám na hodiny přesně ve 14:11.
Dnes jsem našla Vaše informace o čase, který není, a byla jsem tím fascinovaná.
Ještě navíc - narodila jsem se 14.listopadu.
Má to třeba nějakou souvislost?
Děkuji Vám.
Jarka 13.12.2007

Milá Wahl,
nedá mi to a posílám fotku našeho budíku,
který si takto upravil (nebo opravil?) náš roční syn.
Budík se pak nějak ocitl vedle hodin a už tam zůstal :-)
Děkuji za všechno, co pro nás děláš
Markéta 17.1.2008


Dobry den, Wahl.
mam velmi rada Vase odpovede, vzdy k Vam rada zajdem, ked ma nieco trapi.
Prave mam dost zle obdobie, trochu viac rozmyslam...
Wahl, chcem Vas len spytat na toto:
Velmi casto, mozno aj 3-5 krat do dna sa mi zopar mesiacov stava, ze sa pozriem na hodinky a su tam rovnake cisla.
Napr. 11.11, 22.22, 05.05.. atd.
A, este niekolko rokov si na niekoho spomeniem a o chvilu ho stretnem.
Nesmiem to urobit uvedomele.
Niekedy si len poviem, tamtem sa mi podoba na... a o chvilu stretnem toho, na koho sa mi podobal.
Nie su to ludia, ktori ziju v mojej blizkosti.
Su z ineho mesta alebo su aj dlhodobo odcestovani.
Myslite, ze je to normalne?
Len si to moc vsimam, alebo to nieco moze znamenat?
Dakujem pekne, ak odpoviete ale, aj zato, ze ste
S pozdravom
Jana, SR 30.6.2008

Milá Wahlgrenis,
původně jsem pro Tebe měla napsaný dlouhý dopis.
Ale nač psát tolik řádků, když Ty všechno víš?
Je mi 34 let a mám 18měsíčního syna.
Ve středu mi našli zhoubný nádor na štítné žláze.
Zajímavé je, že v mé duši se rozhostil úžasný klid.
Žádná panika, nic.
Hned jsem nasadila čaje, kameny, hledání křivd, odpouštění, homeopatie atd.
Od doby, co jsem se to dověděla se mi ale nepodařilo přijmout energii osmičkovou polohou, můj anděl mě nepohladí.
Nevím, čím to je.
V noci mě vzbudil synek, bylo 3:33 - procházíte těžkou životní zkouškou, je nutná.
Nesnažte se jí vyhnout nebo budete posunuti o stupeň níž.
Má to být výzva, abych zabojovala?
Vždyť, co mě čeká, je nevyhnutelné.
Jak bych se tomu mohla vyhnout?
Čekám na operaci.
Nehodlám to vzdát.
Co mám ale pochopit, na to jsem ještě nepřišla.
Je moje nemoc karmická?
Wahlgrenis, Ty víš mnohem víc než já.
Napadá Tě, prosím, co mohu ještě udělat?
Děkuji za vše
Ivana 21.7.2008

Milá Wahlgrenis
Mám tady takovou zajímavost.
Stalo se téměř pravidlem, že každý den vidím na digitálním budíku různé kombinace čísel 22:22 / 22:55 -
což jsou vlastně obrácené dvojky, nebo podobné kombinace těchto čísel + kombinace se čtyřkami např. 22.44 a podobně.
Stává se mi to tak poslední 2-3 roky.
To samo osobě není nic divného, jak jsem zjistila na tvých stránkách.
Minulý týden mi to už nedalo a vzala jsem kyvadlo.
Dobrali jsme se k datu 22.4.2011, až na tu kombinaci nic divného.
Tak jsem to datum zadala do vyhledávače a koukám jak opařená - Velký pátek.
No nevím, je to náhoda?
Třeba to nic není, jen jsem to chtěla někomu říct.
Tvé stránky znám už dlouho a v tebe mám důvěru.
Ať se ti vše daří, děkuji za tvé stránky, kde člověk pochopí, že jeho trápeníčka jsou proti mnoha osudům vlastně štěstí.
Hodně štěstí Tobě i Všem
Mira 26.7.2008

Ahoj Wahl,
chvíli mi to vrtalo v hlavě s tím časem,
pak jsem si řekl, že prostě určité věci nejsem schopen zatím pochopit a neřešil to,
ale kamarád hodně se zajimá o astronomii a fyziku a i trochu věří v něco jiného, než jen tento svět.
No tak jsem mu to řekl,
tak mi řekl, že je to blbost,
což jsem musel uznat, že prostě to nedáva moc smysl,
když opravdu s tim časem je ten náš svět tak provázaný,
ale nakonec jsem odpověd našel a to u Kytičky v jednom článku.
Je tam toto: "Mám ti napsat, že čas, který vnímáme my, v rovině, kde se Ona nachází, neexistuje."
Tato odpověd mi přijde hodně srozumitelná, že čas je prostě jen v našem světě, teda jestli to chápu správně.
Takže pokud s tím souhlasíš, dej to na své stránky k tomu článečku, třeba to pak více lidem přestane vrtat v hlavě.
Díky
Měj se krásně
Rene 19.8.2008

Milá Wahlgrenis,
ráda bych se Vás taky zeptala, jestli je nějaký význam i pro čas 11:44.
Jana 21.8.2008

Milá Wahl,
v poslední době se mi často stává, že vidím časy 11.33 a také 11.55.
Pokud budeš mít někdy chvilku, tak prosím o doplnění jejich významu.
Děkuji.
Janička 21.8.2008

Dobry den, Wahl,
chcem sa len spytat, ci aj kombinacia cisel 01:10 nesie v sebe nejaku informaciu pre nas.
V pripade, ze ano, budem Ti velmi vdacna, ak ju casom doplnis.
Srdecne pozdravujem Teba aj vsetkych navstevnikov Tvojich stranok.
Emilia 1.9.2008

Milá Wahl,
často se dívám na hodiny ve 21:22.
Snažím se to pochopit sama, zatím nevím přesně, co mi má tento čas naznačit.
Proto Tě prosím o chvilku Tvého času a doplnění informací.
Děkuji.
S láskou Tymijana 2.9.2008

Wahl
Prosím ak budes doplnat význam hodín. Ked sme konfrontovaný s casom ktorý nieje, prosím dopln cas 22:11
posledné tri týzdne sa pozriem na hodiny práve v túto hodinu.
Dakujem za moznost cítat tvoje stránky.
Maja 26.9.2008

Dobry vecer, Wahlgrenis!
Chcem Ta poprosit o doplnenie ciselnej kombinacie 04:40 v pripade, ze nam nieco hovori.
Dakujem.
Emilia 10.10.2008

Milá Wahlgrenis,
velmi často používám Vaši "časovou" tabulku.
Moc Vám za ni děkuji, funguje spolehlivě.
Až z toho někdy mrazí..
Byla pro mě kromě kyvadélka odrazovým můstkem pro komunikaci s andělíčky.
Často se mi stává, že na hodinách vidím časy jako 16:08, 14:07, 12:06 atd. nebo 11:12, 12:13, 13:14 atd..
Zatím neumím odpověď najít sama, ..kyvadélko už nepoužívám,
ochránci mi naznačili, že to není správná cesta.., ale komunikace je bez něj složitější.
Proto se na Vás obracím a prosím, zda byste mohla tyto časy někdy zařadit do tabulky.
A ještě přidávám jeden pěkný sen (na 27. srpna 2008)
Sleduji západ slunce. Je obrovské a zapadá na jihu.
Vše kolem něj má mozaikový, až kubistický charakter. Je teplo, vzduch se chvěje.
Najednou se vše urychluje, jako v kresleném filmu. Slunce padá za obzor.
Divím se, vždyť není večer. Už je úplně z dohledu. Zajímavé je, že je stále světlo.
Pak z ničeho nic začne zase vycházet. A spolu s ním se začne "překlápět" odraz země na oblohu.
Do té míry, že nebe zmizí a místo něho se nade mnou vznáší zrcadlový odraz země. Cítím úzkost.
Ptám se kolemjdoucích, co se děje, říkám, že mám strach. Uklidňuje mě, že to je běžný fyzikální jev.
S láskou,
Chichikuna 21.10.2008

Krásný sváteční den, milá Wahlgrenis.
Omlouvám se, že ruším ve svátek, mám jen malou prosbu.
Stalo se mi totiž něco, co mi nejde z hlavy.
Dnes ráno jsem se vzbudila, na budíku bylo přesně 5.55 a všimla jsem si, že se mi rozsvítil mobil.
Právě v tu chvíli mi přišla sms z naprosto neznámého čísla s voláním o pomoc.
Bylo tam "Help, pomozte mi proooosim."
Nejprve jsem to považovala za něčí hloupý vtip.
To číslo opravdu neznám.
Ale divné mi je, že jsem se probudila ve chvíli, kdy ta sms dorazila a to i přesto, že mám na noc v mobilu vypnuté zvonění.
A navíc je tato doba pro mne k probuzení moc brzká.
Nejde mi to z hlavy.
A to i díky tomu času (na mobilu se mi ukázalo přijetí zprávy v 5.54.55).
Pokud to opravdu něco znamená, a mám někomu pomoci, mohla bys to prosím napsat na své stránky?
Děkuji.
A omlouvám se, že ruším ve svátek.
Tak přeji krásný zbytek svátečních dní a hodně síly a štěstí do dalšího roku.
Lenka 26.12.2008

Milá Wahlgrenis,
moc Tě prosím, můžeš-li či má-li to nějaký význam, pomoz mi rozluštit význam času 22:55.
Několikrát týdně se s tímto časem setkávám a vypadá to, že mi nese nějaké poselství, které zatím netuším.
Je to dlouhodobá záležitost, proto se už nemůžu tvářit, že se jedná o náhodu.
Už jsem Ti jednou i psala, že je zvláštní, když tento čas vidíš na digitálním displeji v zrcadle.
Je to totéž!
Jinak se též těším na Ateliér, který pro mě svým umístěním jemně evokuje návrat ke kořenům...
Pocházím z Holic, avšak víc než polovinu života "hledám štěstí" jinde...
Moc se těším, že Vás opět uvidím, až přijde ten správný čas (zase čas? ale ten není :-) )
Marcela 15.1.2009

Dobrý den Wahlgrenis,
pravidelně se probouzím ve 23:11 a nevím co to znamená.
Moc Vás prosím o vysvětlení tohoto času, který jsem ve Vaší tabulce nenašla.
Děkuji Vanilka 20.1.2009

Milá Wahlgrenis,
moc Vás zdravím z jihovýchodní Moravy.
Byla jsem u Vás v Atelieru první den, kdy začal fungovat.
Se sestrou jsem se zatím nepotkala, jen jsem jí poslala kontakt na vaše stránky, ale nereagovala na to.
Počkám na osobní setkání s ní, bude to lepší.
Píšu, protože si nevím rady s časem, který se mi ukazuje a který jsem v tabulce nenašla.
Jedná se o celé hodiny.
Neukazují se mi dokola jen ty stejné konkrétní, ale zkrátka celé, např. 10:00, 12:00, 15:00, 17:00.... a tak dále,
děje se mi to posledních několik dní spolu s časy typu: 10:10, 17:17, 21:21 nebo 12:21, 21:12
všechny tyto kombinace jsem si našla ve Vaší tabulce,
to, co říkají, mi buď potvrdí nějaký stav, situaci, je to zkrátka přesné.
Nebo mi to napoví, jak se na věci podívat z jiného pohledu...
Jen si nevím rady s těmi celými hodinami.
Ukazují se mi průměrně tak 4x za den.
Cítím, že mi to má něco sdělit, jen nevím co.
Už několikrát jsem měla nutkání napsat Vám a zeptat se, ale vždycky jsem si řekla, že Vás tím nebudu otravovat, třeba se ten důvod ukáže sám.
Náhoda to být nemůže - jednak neexistují a je to tak časté, že už ani člověk, který na ně věří, by pochopil, že náhoda to být nemůže.
Budu ráda, když mi s tím pomůžete, pokud ne, nevadí.
Těším se na seminář do Vsetína.
Mějte se pěkně.
Juliania 18.2.2009

Ahoj Wahl,
hodně používám tvoji tabulku u článku "Když jsme konfrontováni s časem (který není)".
Je to nádhera, jak mi to funguje, díky za to :-),
ale poslední dobou hodně vidím šestky první 66 a pak i 2x 6666,
akorát si marně lámu hlavu co to asi znamená a mám z toho i trošku obavu,
včera jsem se akorát řízl trochu více do prstu na pravé ruce, ale to k tomu mám své vysvětlení,
tak jestli budeš mít chvilku a něco tě napadne?
A když ne, tak se nic neděje.
Měj se krásně a děkuji za všechno, co pro nás děláš.
Renda 24.3.2009

Dobrý den,
jodně si čtu váš článek Když jsme konfrontováni s časem...
Děkuji za něj.
Chtěla jsem se zeptat, pokud budete mít čas a chutˇ mi odpovědět.
Poslední dobou se mi stává, že vidím na hodinách 20.10., což je můj datum narození.
Marně přemýšlím, co by to mohlo znamenat.
Předem moc děkuji a díky za to, co pro lidi děláte.
Hana 20.4.2009

Zdravím tě, Wahlgrenis,
píšu ti jen, abych poděkovala za ten výklad čísel - mám uloženo v PC, u tebe na webu,
nevím jestli to teď je, nemohu tam najít, možná jen blbě hledám:o).
ALE je to úžasný:o)
Jak kouknu na mobil, jsou tam skoro vždy dvě stejná čísla.
Teď dnes tam bylo 10:10:
Příjemné události, vyjasnění problémů, odstranění překážek z cesty, strach není na místě, posun do budoucnosti, pochopení.
(Konečně posun!? Už?)
Před tím někdy ráno 5:5:
Příliš se vzdalujete životu, stáváte se součástí technického světa.
Zbrzděte. Čas není. Je to vážné varování před blížící se nemocí.
(To si mám fakt nechat udělat testy na HIV??)
26.4. jsem odchytila 12:12:
Informace z minulosti, potřebujete dostat impuls, abyste pochopili cestu.
Žijete příliš materiálně, prací, je nutný obrat.
18:18:
Nezapomínejme na období, kdy jsme byli ještě dětmi.
Tam je totiž největší tajemství, stát se dospělým je jako zatáhnout navždy černou oponu.
(Tady je to jasný, NDE - 5 let a 23 let těžkostí následně)
25.4. bylo 14:14 = WAHL:
Láska by chtěla k vám, ale přes nasazenou masku to nejde.
Jste jakoby jiní, neupřímnost, bariéra, odstup, skleněná zeď.
(To je jasný, můj strach z XXX)
TO FAKT SEDÍ!!!
Jinak se prokopávám bouřlivými "vzpomínkami na budoucnost" a nějak se s tím ještě spíš nesrovnávám než srovnávám.
Asi budu potřebovat pomoc, minimálně ještě OneBrain + asi bachovky, protože ty "krizové" zabraly docela dobře.
S tím novým člověkem - jak jsem posílala obrázek - máš asi pravdu, včetně toho strachu,
takže potvrzuji, je to tak, akorát že si s tím strachem zatím vůbec nevím rady a doteď mi není jasný jak s tím:-/
ect. ect. fakt bouřlivej rok, A TO MÁME KVĚTEN!!!
TEPRVE!!!
Měj se pěkně!
Hoplea + E 4.5.2009

Ahoj Wahl,
mohla bych Tě poprosit o přidání času 18:48 na stránky?
Poslední dobou vídám tenhle čas častěji a chtěla bych se dozvědět, co to znamená...
Děkuju moc.
Lucka 20.5.2009

Dobrý den.
Našel jsem na internetu odkaz na vaše stránky a také tam psal mladík že jste mu pomohla.
prosím vás o laskavost.
Už velmi dlouhou dobu - asi tak půl roku - se vždy večer podívám na hodiny a vidím čas 22:22
není to každý den ale je to často. prosím řeknetě co to může znamenat nebo aspoň co si o tom myslíte.
a ještě jedna věc.
rád bych zvýšil svou sílu mysli.
Je to kvůli sportům a věcem které bych chtěl dokázat.
tělo může ale mysl je slabá budu rád za každou odpověď.
Děkuji vám.
Squirrel 4.6.2009

Dobry den Wahl,
mam podobny problem jako Squrriel.
Asi pul roku se mi stavalo, ze kdyz jsem sla spat, bylo vzdy 22.22.
Nijak jsem cas nehlidala.
Bylo to az neuveritelne.
V noci jsem se budila ve 4.44 hod.
Ted se mi to asi 3 mesice nestava.
Vcera vecer jsem nemohla nejak usnout.
Vzpominala jsem na sveho tatu, ktery jiz 3 roky nezije.
Modlila jsem se k andilkum a prala si, aby mi dal o sobe nejakym zpusobem vedet.
Ve 3.33 mi neco probudilo.
Doslova z tvrdeho spanku do absolutniho vedomi.
Muj otec se narodil 3.3.1933.
Prochazim nejakou dulezitou zivotni zkouskou nebo je to znameni z jemnohmotneho sveta?
Zajimave je, ze jsem se budila ve 3.33 uz pred jeho umrtim i dlouho po nem.
Pak to ustalo.
Kolikrat mam pocit, ze mne neco ve spanku doslova rekne - Koukni se na hodiny.
A pak se tam objevi ten cas.
Prosim Vas, co to znamena?
Pak velmi casto vidim casy 22.33; 23.45 a 5.55.
Jako kdyz jine casy neexistuji.
Ma to nejaky vyznam?
Mozna si na to mam prijit sama, casem...
Dekuji Vam, ze jste.
Milena 5.6.2009

Wahl,
napsala jsem toho už až dost, ale musím, prostě ...moc chci ještě poděkovat!!!..
Tentokrát k příspěvku "Když jsme konfrontováni s časem, který není"...
Ani nevíš, jak moc - jak strašně moc!!! je pro mne aktuální a vlastně "supluje" Tvou odpověď na můj dotaz
(přesněji - je možná tou nejplnohodnotnější odpovědí na něj)...
Pár dnů po sobě se vždycky podívám na hodinky přesně v 11.11 - děkuji!!!...
Je to obrovské povzbuzení...
Díky, díky, díky...
Tuleň 5.6.2009

Vážená Wahlegrenis,
prosím, čím ke mně promlouvá čas 04:06.
Cítím, že je to důležité, stěžejní.
Fascinovalo mě, když jsem otevřela: Když jsme konfrontováni s časem (který není)
a tam byly ty časy tak pěkně seřazené 04:02, 04:04, .............., 04:08 - jen ten můj - "současný", chyběl.
Děkuji moc za vše
Charlotta 22.6.2009

Milá Wahlgrenis,
včera poprvé jsem četla pro mě velmi zajímavé informace týkající se konfrontace s časem.
Právě tyto zvláštní kombinace čísel jsem začala vnímat kolem čtrnáctého věku mého života -
upozornila mě na ně moje nejlepší kamarádka, která je stejně jako já narozena ve znamení panny.
Svěřila se mi, že se jí velmi často stává, že se v určitou dobu koukne na digitální hodiny a vidí kombinace typu 12:21, 22:22, 16:16 a různě.
Pokud se to předtím někdy stalo mně, tak jsem to zřejmě nějak nevnímala,
ale od té doby, co se mi s tím svěřila, mě to doprovází až doposud.
Neustále mě upozorňují čísla, ať už na displeji mobilu nebo videa, digitálních hodin atd.
Často to bývalo až k zbláznění - vůbec jsem nevěděla, co mi ty kombinace čísel chtějí říct a tím pádem jsem se docela dost obávala -
prostě jsem se bála, že se vždy jedná o nějaký problém, který se má stát a někdo ze shora mě varuje,
ať se pořádně rozhlídnu kolem sebe a problém hledám sama,
ale mockrát jsem hledala až moc a zbytečně si ubírala vlastní energii.
Časem jsem si tak trochu určité kombinace jakoby zaškatulkovala a musím napsat,
že např. 14:41 pro mě znamenalo - hádka, problém, trápení ve vztahu, problém v práci -
prostě se pak vždy stalo pro mě něco citově nepříjemného...
teď už díky tomuto výkladu vím, že se ta čísla opravdu týkají nějaké chyby, kterou ještě mohu napravit.
Kromě této kombinace se mi zobrazovalo mnoho jiných a často pak i pravidelně např. 12:12, 14:14, 16:16, 18:18.
Jednoduše vždy, když se mi v nějaké kombinaci čísla zobrazovaly, tak jsem byla velmi nervózní.
Teď jsem ráda, že vždy mohu nakouknout do tohoto manuálu a přibližně vím, jakou cestou jít.
Je pravda, že žijeme ve světě plném zloby, nenávisti, zrychlenosti a člověk pak zapomíná na to nejdůležitější,
a tím je právě pochopení jeden druhého - pochopení našeho trápení a jeho řešení.
Moc děkuji Wahlgrenis za tyto stránky a hlavně tetě Tině, která mě k nim zavedla - hledala je dlouho a konečně našla.
Ráda bych se rozepsala o všech mých zážitcích spojených s čísly, ale nemohu.
7.6 se mi narodila moje nejmilejší Karolínka a musím jí teď věnovat více ze svého volna.
Ještě jednou moc děkuji a přeji všem, kteří tyto stránky navštívili, aby jim jen a jen pomohly.
Slunce do srdcí všech posílá
Káťa 5.7.2009

Dobrý den Wahlgrenis,
čas plyne různě.
Někdy se minuta zdá být dlouhá, někdy krátká.
Jsem "hodinková".
Vždycky si pořídím nebo dostanu hodinky na ruku, které nosím i několik let.
Nedívám se na ně každou chvíli, ale uklidňuje mě, že je mám na ruce.
Posledně jsem byla bez hodinek na ruku asi rok.
Nedávno jsem si pořídila hodinky, které se mně líbí a ráda je nosím.
Jsou zvláštní.
Tvarově jsou čisté a velké, samotné hodinky na nich menší.
Nejsou na nich žádné číslice, obrázky, nápisy, jen malá a velká ručička.
Na základní školu jsem dojížděla autobusem.
Rodiče mě koupili hodinky, aby mně neujížděl autobus :-)
Byly to moje první hodinky, dodnes je mám schované.
Mají kompletní číselník a je na nich obrázek slona :-)
Tatínek vždycky říkal, že na hodinky se člověk má podívat, aby věděl, kolik je hodin a nemusel to "složitě hledat" :-)
Někdy od března se velmi často potkávám s časem 9:11.
Samozřejmě ne na svých hodinkách, ale například na počítači, když vezmu do ruky mobil, nebo v práci máme digitální hodiny...
Co znamená tento čas?
Moc jsem nad tím v této souvislosti nepřemýšlela, ale připadá mi, jako bych stála na prahu starého a už už by se měly otevřít oči.
Takové probouzení...
Lenka 6.7.2009

Milá Wahlgrenis,
navštevujem Tvoje stránky, kde sa dočítam veľmi veľa zaujímavostí a cítim potrebu napísať Ti.
Som si vedomá, že máš toho veľa, len ja začínam mať pocit, že mi preskočí.
Stále vidím na hodinách rovnaké čísla, ale čo je zaujímavé, už sa ráno budievam a je 2:22, 4:44..... neviem si to vysvetliť a mám strach.
Preto ťa veľmi prosím o vyjadrenie k tejto udalosti.
Trvá to cca pol roka.
Určite to niečo signalizuje.
Ďakujem
S láskou Jitka 12.8.2009

Draha Wahl,
tuto noc som sa dva krat zobudila a dvakrat som pozrela na hodiny...
Prvy krat bolo 02:22 a druhy krat 04:44..
Tento cas som si zapamatala a teraz ma napadlo, ze si to musim pozriet u teba "kdyz sme konfrontovani s casem, ktery neni...."
...ake mile prekvapenie...akoby sa splnili tvoje slova...vydrz to, prijde k obratu....
Uz to nemusim ani vydrzat...
ved ty vies, beriem vsetko ako prichadza s laskou a pokorou...
aspon sa snazim, aj ked neikedy je to tazke, ale ide to,....
prajem Ti pekny den....
Dalailama v BA bol vcera uzasny....skvely clovek plny lasky, pohody, trpezlivosti...
oci - vesmir...a ten smiech...ako male nevinne dieta ktore sa smeje s radostou a od srdca....
odpoved na vsetko je LASKA....:-)
Prajem ti krasny skoro jesenny vecer:-)
Dadika 10.9.2009

Milá Wahlgrenis,
přeju Ti krásné ráno dnes s nádechem podzimu.
Mám prosbu.
Již několikrát se mi stalo, poslední dobou hodně často, že se vzbudím žízní.
Kouknu na hodiny a je 01:22.
Dneska a včera zase.
Ale nenašla jsem tento čas v Tvé tabulce.
Prosím, chci se zeptat.
Má tento čas nějakou informaci pro mě a stálo by za to, doplnit ho do tabulky?
Nebo nic neznamená?
Děkuji Ti za všechno a hladím Tě
heřmánek 24.9.2009

Milá Wahlgrenis,
děkuju Ti.
Pochybuji o sobě...
Že když mi nefunguje komunikace s kyvadlem, že nebudu umět komunikovat s jemnohmotným světem.
Když jsem si četla u Tebe na stránkách o Patrickovi, "chodila mi po celém těle husí kůže".
Nejdřív mě napadlo, že ke mně jeho dušička také nakoukla.
Ale hned mi hlas v mé hlavě řekl, co by na mně asi tak viděla.
A pochybovala jsem.
Wahl, děkuju Ti moc
heřmánek 24.9.2009

Vážená Wahlgrenis,
nezlobte se prosím, že zase otravuji.
Obracím se na Vás kvůli porozumění časům, které mne neustále poslední dobou provázejí, avšak nemohu rozluštit, co znamenají...
Ono se totiž nejedná o stejné časy, ale mají vždy společnou číslici 7 - Nejčastěji X:27, X:37, X:47, X:57.
Nejedná se ale o pravidelnou denní nebo noční dobu...myslíte, že mi mají něco sdělit?
Kateřina 29.9.2009
PS. Uvádím také krásný příklad interpretace času 15:51 - v tento čas mi přišel e-mail z předposledního kola výběrového řízení.
Pracovní místo jsem bohužel nakonec nezískala.
Snad to není definitivní konec mé nové pracovní cesty :)
Mimochodem, za tu dobu, co si teď prohlížím Vaše stránky a píši tento email,
jsem se "jen" dvakrát podívala na mobil, a vykoukly na mě opět časy - 11:27, 11:37 :)
Kateřina 29.09.2009

Dobrou noc pani Wahl...
nemate cas na 22:55?
neco to znamena..
prisla jste uz na to?
V tabulce to nemate.. uz z toho asi blbnu, z tech vsech znameni..
Pred par dny sem nasla auto s rokem meho narozeni... 1981... konkretne v nedeli... coz byl zaroven uplnek... a ja mam ted presne s uplnkem uz druhy mesic mesicky... je to docela pecka!
dobrou noc...
Preju Vam moc lasky!
Hvezdicka 28.07.2010

Wahl,
sadla som k PC, pozriem na monitor a vidím 13:13.
Popozerala som, čo tu máme nové a keď som otvárala "Když jsme konfrontováni s časem (který není)" padli mi oči na čas a vidím 13:31.
Objímam Ťa!
Mia 28.07.2010

Dobrý den Wahlgrenis,
chtěla bych Vás poprosit, jestli by bylo možné do tabulky času uvést význat času 16:06 hodin. B
yla bych moc vděčná za Vaše slova.
Moc Vám děkuji a přeji hezký den
Pavla 30.07.2010

Milá Wahlgrenis,
čítal som Váš článok o čase, je veľmi zaujímavý. Už niekoľko týždňov sa každú noc budím presne o 2:37.
Môžete mi prosím povedať, či tam je nejaký skrytý význam? Alebo odkaz, ktorý som ešte nepochopil? Jeden známy mi odporučil nájsť verš s týmto číslom v biblii, ale nemal som úspech. Preto sa obraciam s prosbou o prípadné vysvetlenie na Vás.
Ďakujem
S pozdravom
Roman 02.08.2010

Dobrý den, milá Wahlgrenis,
poslední měsíc se mi při pohledu na hodiny v autě nebo doma po několikáté ukazuje čas 16:06, 6:16 a včera 16:16.
Nevím, zda to má nějakou souvislost s datem mého narození 16.6., ale možná to také není náhoda a já opět nevím, co mám pochopit.
Chtěla bych Vás poprosit, jestli byste mi mohla přiblížit význam těchto časů.
Předem Vám moc děkuji za Vaši laskavost a ochotu, které si Vážím.
Děkuji
Pavla 02.08.2010

Ahoj Wahl,
musím Ti napsat, jak mě oslovuje čas na hodinách.. 5:16, 3:47 a dnes 4:15..
Vidíš ten součet?
Mám to brát jako vzestupný čas?
Anebo jako POZOR..čas běží..
Víš, Wahl, na zádech mám takovou pihu, která mi zarudla, udělalo se kolem ní červené kolečko...
Někdy pálí, někdy o tom nevím...
Napřed jsem to brala tak, že mě něco kouslo, ale už to mám měsíc, tak jsem se rozhodla , že s tím musím k doktorovi...
Dnes v noci jsem měla sen, že jsem čekala v čekárně plné lidí...
Vešla jsem dovnitř, byla tam doktorka, kterou znám z ušního oddělení.
Napřed po mně chtěli 50 korun na vyšetření..
Já u sebe neměla kabelku, tak jsem vyšla ven a poprosila paní, ať mi půjčí, ona mi dala stokorunu jakoby původně přilepenou na průhledné izolepě, najednou jsem si všimla , že těch pěněz je tam nalepených hodně, jako by na nějakém pěnezovém "řetězu" stovka, stovka, pětset, stovka, stovka,.. pětset...
Zarazilo mě to, proč mi ta paní dává tolik..
Odlepila jsem jednu stokorunu a podala ji sestře..
Začala jsem se ale zlobit, proč je v té ordinaci tolik lidí..
Doktorka, sestra, 4 nějací muži..
Poprosila jsem, ať zhasnou, jinak že mě bude vidět francouzkým oknem i z venku.
Někdo mě prudce chytil velkou paží, zafixoval mě, že jsem se nemohla hýbat.
Jeden z těch mužů se mi na ta záda díval...
Vážně se po sobě dívali a o nečem se bavili..
Nerozumněla jsem jim... pak jsem se vzbudila a byl čas právě těch 4:15.
Co myslíš , že ten čas znamená?
Měj se krásně
elkan 07.10.2010

Dobrý večer paní Wahlgrenis,
ráda bych Vás požádala o pomoc při pochopení informace pomocí časového údaje 11:01.
Často se s ním poslední dobou setkávám a ve Vaší tabulce není...
Děkuji Vám moc,

Zuzana 21.10.2010

Dobrý den paní Wahlgrenis,
již před delší dobou jsem psala svoji prosbu, jestli by bylo možné do tabulky významu času vepsat čas 16:06 hodin. Tento čas a pak také hodina 06:16 se mi stále staví před oči a já si už dlouho lámu hlavu, co mi má dojít a co zatím nechápu nebo co dělám špatně. Jsem narozená dne 16.6., tak také přemýšlím, jestli zde není nějaká souvislost. Pokud bysta našla maličko času pro doplnění významu uvedených hodin, byla bych moc ráda.
Moc Vám děkuji a s pokorou odesílám svoji prosbu a přání všeho dobrého.
Pavla 07.11.2010

Milá Wahl,
ja Ťa prosím, ak by si mi mohla vysvetliť číslo 24...
Už som Ti písala o tom, že ma sprevádza, často ho vidím, až príliš a v poslednej dobe aj niekoľkokrát za deň vo forme času, v minútach.. 6:24, atď.
Ďakujem,
Mia 02.12.2010

Dobrý den Wahlgrenis,
chtěla jsem se zeptat na čas, který se mi neustále ukazuje na hodinách, když jsem v práci - 00:01. Doma digitální hodiny nemám, ale v práci ano.
Děkuji a mějte se krásně
Pavlína 12.01.2011

Dobrý den,
chtěla jsem se Vás zeptat Čas, který neexistuje, a to na 22:02 a 22:34, tedy pokud mají nějaký význam.
Děkuji.
Hezký požehnaný den
Arieska 08.07.2011

22:55
No tak to je úžasné!!!
Tenhle čas jsem jednu dobu "řešila" intenzivně, teď se s ním taky potkávám,... má nádherný význam a to mě těší ...
Myslím, že už jsem Ti kdysi psala, jak je zvláštní zahlédnout právě tenhle čas na digitálním displeji, když se odráží ve skle nebo v zrcadle...
Je to naprosto totožné!
Z dvojek jsou pětky a obráceně... to mě fascinovalo!!!
Měj se fajn a dík ještě jednou!!!
Marcia 23.08.2011

Milá Wahl,
když jsem ti včera vyprávěla o svém praprastrýčkovi Vilibaldovi, který byl hodinářem a ponocným, zapomněla jsem tě požádat o doplnění času 22:55.
V ten čas se strýček ohlásil prásknutím ve skříni.
Teď se usmívám a děkuji tobě i strýčkovi.
Arentas 24.08.2011

Mila Wahl,
na dnes mi vysla tarotova karta Dva pohare.
Ked som si klikla na doplnenie casu o cas 22:55 - Obraz dvoch poharov... :))), uz viem, ze to nie je nahoda.
Dakujem.
Kedysi davno pisal aj moj syn o vysvetlenie toho casu, myslim, ze bude prekvapeny...
Ivana 24.08.2011

Milá Wahlgrenis,
jsem celé léto pryč a na webu jen zřídka.
O to víc mě potěšil tento článek, o kterém jsem donedávna ani nevěděla.
Působí na mě silněji, než mohu zformulovat do slov.
Vše opět zapadá, souvislosti se vyjasňují:
Zase si o něco méně vyčítám, proč jsem odmala nějak mimo čas a neumím moc chodit přesně.
Vím, že to lze v určitém ohledu brát jako nedbalost, na druhou stranu, všichni máme svůj svět a je těžké chtít ho srovnat podle jednoho vzoru.
I když jsem jinak praktická, tohle se mi často nedaří.
Ale už mě to aspoň tak nezlobí jako dřív.
Jak to asi mají ostatní?
Taky těm více vnímavým odmala vyčítali, že jsou "takoví zpomalení"?
Je to vlastně legrační, jak se to snažíme mít zase pod kontrolou, abychom se seřadili podle hodinových ručiček.
Už několik let žiju bez náramkových hodinek.
Jak říká okolí, no jo, ta je na mateřské, tak ji to tak netrápí.
Nejsem úplně mimo reálný svět, nosím mobil (asi taky ne moc zdravé), ale nechápu, proč bych měla mít přímo na zápěstí strojek, který ve většině případů dnes už funguje na baterky, tzn. na elektřinu, ne na natažení jako dřív...
Díky výkladu času 22:22hod. se trochu jinak dívám na svůj starý zvyk.
Jednou, ještě před lety, jsem někde četla, že by si měl člověk něco přát, když se podívá na hodiny a jsou tam čtyři stejná čísla.
Sedávala jsem večer ve 22:22 na posteli a modlila se za všechny, co potřebují pomoc, za všechny nešťastné, za opuštěná a týraná zvířata.
Ta minuta byla vždy strašně intenzivní...
Časem to sice polevilo na pravidelnosti, pak pomalu ustalo a teď si na to vždy vzpomenu, když mě tento čas mimoděk "sám vyzve"...
Věřím, že to má smysl.
A nemyslím si, že to byla náhoda, že jsem si vybrala právě tuhle kombinaci.
Taky se mi moc líbilo, co psal někdo v reakci na tento článek, že slyšel ve svém snu:
... a svět a všechno včetně konce světa existuje naráz v jednom jediném okamžiku a že proto je vlastně možné předpovídat budoucnost.
Nádhera :-)
Evinenka 04.09.2011

Milá Wahlgrenis,
zdravím Tě moc a posílám Ti velikánský úsměv... od ucha k uchu
Mám na Tebe prosbu.
Koukala jsem v tabulce časů, ale nenašla jsem čas ve který se poslední dobou dost pravidelně budím.
Prosím... jestli je důležitý, mohla by jsi ho doplnit?
Je to: 01:23
Moc z celého srdíčka děkuji.
heřmánek 30.09.2011

Milá Wahl,
bylo by možné přidat do rubriky „Když jsme konfrontováni s časem (který není)“ čas 04:22?
Moc děkuji
Martina 30.09.2011

Dobrý den, milá paní Wahlgrenis,
jsem občasným, ovšem již dlouholetým návštěvníkem vašich stránek a poslední dobou se na ně stále víc vracím.
Děkuji za jejich vytvoření a vaše sdílení.
V článku o času jsem takřka pravidelnou návštěvnicí a mnohé významy znám již nazpaměť.
Poslední dobou se mi zjevují tři časy, které jsem u vás nenašla.
Jde o 11:10, 17:11 a 21:11.
Vím, že máte asi hodně práce, proto jen zkouším, ráda bych významy věděla, ale pochopím, pokud se na ně vůbec nedostanete.
Srdečné díky za váš čas a přeji vám jen to nejlepší.
Zuzana V. 03.10.2011

Wahl
22:55+
Před 25 lety jsem měla důležitý rozhovor.
To bylo, když jsem se vrátila sem, po tom úrazu.
A říkala jsem cosi latinsky... tak mě vzali ke knězi.
Antikristi mě přivedli do chrámu.
Co si od toho slibovali?
Ten kněz, co tam byl, si to poslechl.
Bylo to jen několik řádek.
Řekl, že musíme jít ven teď hned.
Jen my dva.
On a já.
Ostatní museli počkat uvnitř.
Šli jsme jen my dva.
Vyvedl mě před kostel a ukázal nahoru.
Koho tam vidíš?
Sochy.
Archandělů.
Ten s mečem.
Víš, kdo to je?
To je archanděl Michael.
To není socha.
Ne.
Tedy ano - a ne.
To je ten, kterému je určená ta modlitba, kterou znáš.
"Plameny toho meče jsou fialové, ne zlaté, jako na soše," řekla jsem mu.
Usmál se, že to tak na soše je líp viděr, proto se to pozlacuje.
Rozuměli jsme si.
Věděli jsme to, oba.
Souznění.
Dva poháry.
Otec a dcera.
To už jsem nezažila.. hrozně moc dlouho.. aby někdo věděl.
Princeps militae coelestis.
Kněz mi řekl, na rozloučenou, ať je moje víra silná (protože věděl, kdo je můj nepřítel).
Přijď za námi až ... něco...
Dnes jsem čistila meč.
Nemá plameny.
Kdepak..
Tehdy jsem viděla sebe dnes a litovala se dětskýma očima: jak bych se mohla postavit po boku anděla, když nemám ani skutečný meč? Jen dekoraci..
Dnes jsem viděla ten čas - a složilo se to.
Obraz dvou pohárů, skutečně.
Dva poháry!
Jsou to sice dva poháry, ale mají jen jeden obsah.
Píšeš k tomu času 22:55:
Obraz dvou pohárů.
Absolutní propojení, jedna duše ve dvou tělech.
O ničem nepochybujte, tohle je opravdová láska.

Máš to správně:-)
Díky
Hoplea 07.10.2011

Milá Wahlgrenis,
prosím, bylo by možné doplnit význam k času 2:46.
Probouzím se v tuto dobu už několik posledních nocí.
Co je to pro mě za informaci?
Děkuji předem za odpověď.
Ivanka 18.11.2011

Krásné ráno Wahlgrenis přeji,
již druhou noc jsem se probudila ve 3:25 hod - a to přesně.
Ale bohužel jsem tento čas nenašla ve Vaše článku "když jsme konfrontováni časem".
Mohla bych vás požádat o sdělení, co tento čas znamená?
Probudila jsem se vždy přesně ve 3:25 hod a pak jsem chvíli nemohla vůbec usnout.
Pajuška 28.06.2012

Dobrý večer paní Wahlgrenis,
chtěla bych Vás požádat, pokud to bude možné, o vysvětlení sdělení, které ke mně promlouvá časovým údajem 22:02.
Moc Vám děkuji,
Zuzina 28.06.2012

Ahoj Wahlgrenis,
já tu nápovědu přes časy fakt miluju!
Včera mi někdo psal, koukám, v podezřelý čas 14:41...
No jistě, díky za nápovědu.
Je pak snazší někoho poslat do háje.
Dnes marně přemítám kam doputovaly zprávy jiné a vidím na notebooku 10:01..
Že já si dělám starosti?
Díky. Asi si tu tabulku vytisknu a budu nosit s sebou.
Hezký víkend
Hoplea 07.07.2012

Milá Hopleo,
pokud vím, nebyla bys první, kdo si tuhle tabulku vytiskl a nosí s sebou...
© Wahlgrenis 07.07.2012

Ahoj Wahl,
mam na Teba jednu malu prosbu.
Dostala som dnes dolezitu spravu v case 13:23.
Ide o isty projekt.
Pre mna krok "inam".
Ten cas bohuzial v Tvojej tabulke chyba.
Velmi by si mi pomohla svojim nazorom.
Naraz prisli iste pochybnosti, ci je tento krok v sulade s planom duse.
Dufam, ze ano.
Dakujem Ti velmi.
Makulienka 06.09.2012

Wahlinka,
dakujem za vyklad casu 13:23.
Ani nevies, ako si ma potesila hned zrana.
Srdiecko mi poskocilo, lebo uz vcera vecer som po istych signaloch
nemala pochyb, ze je vsetko v poriadku.
Dakujem, nositelka uzasnych sprav.
Tesim sa.
Makulienka 06.09.2012

Hihi, prave som si Tvoju tabulku casov taky vytiskla!
Makulienka 06.09.2012

Wahl,
ano, čas není...
když jsem dostala vidět svoji minulost a chtěla jsem vidět svoje chyby a poučení z nich, viděla jsem jen jednotu..., velké sjednocení.
Necítila jsem čas, není minulost.
Chtěla jsem pocítit čas přítomný a to je stejné, jen jednota...
A čas budoucí?
To jsem pocítila, že za vteřinu tu nemusím být...
Cítila jsem jen lásku...
Nádhernou, nekonečnou lásku... a klid...
Anastasia 14.09.2012

Dobrý den,
děkuji za Vaše stránky.
Jsem tu od jisté doby téměř denně a hraji "hru" s čísly.
Je to opravdu velmi zajímavé.
Nemohla byste prosím zveřejnit, zda má nějaký "význam" čas 13:21?
Díky a přeji hezké dni.
Anavi 28.02.2013

Wahl,
hledala jsem čas 15:38 v části "Když jsme konfrontování s časem", ale nenašla jsem...
Je možné doplnit?
Sylva 09.07.2013

Wahl, děkuji.
Ano, je to přesně tak.
Trvalo mi 12 let, abych poznala co je to sobectví, egoismus, pýcha.
Připadá mi to neskutečné...
Celých 12 let jsem neviděla tuto vlastnost.
Přišla jsem tady, abych ji poznala.
Ano, to byl můj plán.
Jsem vděčná za to prozření.
Je to vlastně veliký dar, protože bez něj bych nemohla pozat, kdo jsme.
Bůh zde přece posílá samé anděly...
Abychom pochopili, kdo skutečně jsme, musíme poznat i pravý opak.
Když chceme poznat Světlo, musíme poznat Tmu...
ODPOUŠTÍM.
DĚKUJI.
Jen nevím, jak jistému člověku připomenout, kdo skutečně je.
Nechci, aby zůstal v zapomnění.
Nechci, aby zůstal sobec.
Ale v tuto chvíli nevím, jak mu pomoci...
Je to vůbec můj úkol?
Nebo mu má pomoct nějaká jiná duše, která by mu připomněla, kdo skutečně je?
Děkuji,
MonaSila 12.07.2013

Zdravím Vás Wahlgrenis,
prosím, co znamená čas na hodinách 00:01?
Neustále na noční službě ten čas vidím.
Málokdy vidím čas 00:00.
Asi to pro mne nějaké poselství má...
Díky

Astartenye 17.11.2013

Pěkný den Wahl,
nedá mi to nenapsat..
Poslední týdny, možná i měsíce se mi neustále opakují časy 6:09, 6:59 a 7:37.
Budete tak laskavá a doplníte výklad k těmto časům?
Děkuji a objímám

Jířa 19.02.2015

Dobrý den Wahlgrenis,
chtěla jsem poprosit, čas 22:02, nenašla jsem ho u vás v tabulce.
Znamená také něco ?
Děkuji
Arieska 26.02.2015

Dobrý den paní Wahlgrenis,
jestli si uděláte chvíli ve svém programu, chtěla bych Vás požádat, zda mi odpovíte na mou otázku ohledně času.
Poslední dobou se probouzím nebo mi chodí zprávy v časech 7.53, 9.53 nebo 10.53.
Chtěla jsem se zeptat, jaký to má pro mě z hlediska duchovního význam, co mi to má říct nebo naznačit?
Děkuji, pěkné dny

Arka 14.09.2015

Ahojky Wahl,
tak si tady pročítám partnerství, a vlastně mi skutečný partner docela chybí.
Hodiny se mi od rána zastavují, myslela jsem, že je to baterkou, tak jsem ji navečer vyměnila, a ony se zase zastavily krátce na půl 35 k 11 a sekundovka tika 8.
Tak mně přišlo, že ke mně takto mluví.... ???? něco někdo někde v tomto čase???
S láskou, radostí a spokojeností zdraví
Lie 18.11.2015


© 2004-2024 Wahlgrenis Zveřejněné materiály jsou chráněny autorským zákonem. Kopírování a šíření jakékoliv části obsahu bez svolení autora je zakázáno.